Την περασμένη εβδομάδα, το Facebook ανακοίνωσε ότι πλέον έχει φτάσει τις 8 δις προβολές υλικού video που ποστάρεται στο κοινωνικό δίκτυο.
Παρόλα αυτά, διαφορετικές πλατφόρμες δεν χρησιμοποιούν τα ίδια κριτήρια όταν μετρούν τα views – το Facebook π.χ. μετρά τις προβολές που γίνονται ανα τρία δευτερόλεπτα ή και περισσότερο. Το YouTube χρεώνει τους διαφημιστές μόνο αν παρακολυθεί κάποιος το video για πάνω από 30 δευτερόλεπτα και ενώ το Snapchat δεν αναφέρει για πόσο πρέπει να προβληθεί ένα βίντεο ώστε να προσμετρηθεί στα views, σε μια πρόσφατη έρευνα αναφέρεται ότι οι διαφημιστές χρεώνονται ακόμη κι αν το video προβληθεί για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, πάνω από το 60% από τους ιδιοκτήτες smartphone που εμπίπτουν στις ηλικιακές κατηγορίες από 13 έως και 34 ετών, στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν την υπηρεσία, η οποία διατίθεται μόνο για χρήση μέσω mobile platforms.
Όπως αναφέρει το secnews, o Chief Executive της εταιρείας, Evan Spiegel, είχε δήλωσε στο Bloomberg τoν Mάιο ότι τα βίντεο είχαν φτάσει τις 2 δις προβολές ανά ημέρα. Επίσης αρνήθηκε όπως αναφέρεται στη Wall Street Journal, μια προσφορά εξαγοράς από το Facebook, συνολικού ύψους 3 δις δολαρίων.
Eπιμέλεια: Xρήστος Μαζάνης