H αγορά των wearables στην Ευρώπη σημείωσε σημαντική αύξηση της τάξης του 154,4% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 13,4 εκατ. μονάδες το δεύτερο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με τα δεδομένα της IDC. Τα ακουστικά είχαν 52,3% μερίδιο από αυτά, με τα “έξυπνα” ρολόγια να έχουν το 26,7% και τα bands το 20,7%.
 

Οι 5 χώρες που κατατάσσονται πιο ψηλά όσον αφορά τον τζίρο κατά το 2ο τρίμηνο του 2019 είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ιταλία, με τη Ρωσία να μεγαλώνει σε μεγαλύτερο ρυθμό από τις δυτικές χώρες. Η ανατολική Ευρώπη σημείωσε αύξηση στον τζίρο κατά 215,9%, ενώ η δυτική 144,9% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2018. Το 80% του τζίρου προέρχεται από τη δυτική Ευρώπη.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jiří Teršel, Αναλυτής της IDC αναφέρει τα εξής: “Συσκευές, όπως τα ρολόγια και τα bands προσφέρουν ενδιαφέρουσες περιπτώσεις χρήσεων για τον συνδεδεμένο χρήστη, συμπεριλαμβάνοντας τον ιδιοκτήτη έξυπνου σπιτιού. Υπάρχει ακόμα όμως χώρος για να εκπαιδεύσουν οι πωλητές τις διάφορες κατηγορίες καταναλωτών σχετικά με τις δυνατότητες συνέργειας ανάμεσα στα wearables και το smart home. Ακόμα και έμπειροι χρήστες δεν γνωρίζουν όλες τις δυνατότητες. Πολλοί ξεχνούν τις δυνατότητες αυτοματισμού που υπάρχουν πλέον.”

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ακουστικά συνέχισαν την εξαιρετική άνοδο κατά 400%. Η Apple έχει το μεγαλύτερο μερίδιο, με άλλες εταιρείες που είναι δυνατές στον τομέα του ήχου να αφιερώνουν πόρους στην προώθηση της κατηγορίας, ώστε να γίνουν οι συσκευές το “new normal” για τους καταναλωτές. Τα smartwatches σημείωσαν αύξηση της τάξης του 18,3% σε σχέση με το 2018. Τα smartbands αυξήθηκαν κατά 222% στην Ευρώπη κατά το 2ο τρίμηνο του 2019. Δυνατές ήταν οι επιδόσεις των Fitbit, Garmin, Xiaomi και Huawei με τη Samsung να υποβοηθάται από τις φιλικές τιμές πλέον των Galaxy Fit και Galaxy Fit E.
 

Η IDC αναμένει την αγορά των wearables να φτάσει τα 72,8 εκατ. μονάδες το 2020, με τα ακουστικά να κρατούν το 50% από αυτά και τα watches το 33%. H συνολική αξία της αγοράς αναμένεται το 2020 να φτάσει τα 14 δισ. δολάρια στην Ευρώπη.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης