Η εταιρεία ερευνών, Canalys, δημοσίευσε τα αποτελέσματα για τις πωλήσεις υπολογιστών (συμπεριλαμβανομένων των tablets) παγκοσμίως για το 2ο τρίμηνο του 2021, οι οποίες σημείωσαν αύξηση κατά 10% σε ετήσια βάση και έφτασαν τα 121,7 εκατ. τεμάχια.
 

Τα Chromebooks παραμένουν η πιο δημοφιλής κατηγορία, φτάνοντας τα 11,9 εκατ., σημειώνοντας 75% αύξηση ετησίως. Η αύξηση των tablets πλέον σταθεροποιείται, φτάνοντας στα 39,1 εκατ. τεμάχια με μόλις 4% αύξηση για το 2ο τρίμηνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κατηγορία των Chromebooks, η HP έφτασε τα 4,3 εκατ. με ετήσια αύξηση 116%, ενώ η Lenovo πούλησε 2,6 εκατ. τεμάχια (+82%). Η Acer συμπληρώνει την πρώτη τριάδα με 1,8 εκατ. συσκευές.
 

Τα tablets συνεχίζουν να σημειώνουν αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με την εποχή πριν την πανδημία. Η πρωτιά ανήκει στην Apple με 14,2 εκατ. iPads, χωρίς να σημειώνει όμως σημαντική αύξηση. Η Samsung είναι αυτή που σημείωσε αύξηση 13,8% με 8 εκατ. συσκευές. Τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η Lenovo με 78% και 4,7 εκατ. τεμάχια. Η Amazon και η Huawei συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη πωλήσεις σε desktops, notebooks και tablets, η Lenovo είναι πρώτη σημειώνοντας αύξηση 23% με 24,7 εκατ. συσκευές. Η Apple παραμένει 2η με αύξηση 5% και 20,6% συσκευές ενώ η HP είδε μόλις 2,7% αύξηση, φτάνοντας όμως 18,6 εκατ. τεμάχια σε πωλήσεις. Η Dell και η Samsung συμπληρώνουν την πεντάδα.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης