Η αγορά των wearables αυξάνεται με αργούς ρυθμούς, ενώ αλλάζουν οι δυναμικές εντός του κλάδου. Σύμφωνα με το Strategy Analytics, η Apple πήρε την πρώτη θέση, που κατείχε ως τώρα η Fitbit, καθώς οι πωλήσεις της στα wearables έφτασαν τα 3,5 εκατ. για το πρώτο τρίμηνο του 2017.


ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το παραπάνω νούμερο δηλώνει άλμα 59% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο. Η αγορά μεγάλωσε κατά 21% ετησίως με συνολικές πωλήσεις να φτάνουν τα 22 εκατ. μονάδες. Η Fitbit κατέβηκε στην τρίτη θέση και από τα 4,5 εκατ. του πρώτου τριμήνου του 2016 στα 2,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Η Xiaomi επίσης έπεσε από τα 3,8 εκατ. στα 3,5 εκατ. διατηρώντας μερίδιο 15% και παραμένοντας στη δεύτερη θέση. Εντύπωση κάνει ότι τα υπόλοιπα κομμάτια εκτός της πρώτης τριάδας έφτασαν τα 12,2 εκατ. από τα 7,7 εκατ. της περσινής χρονιάς.

Η αύξηση ήρθε από τις αγορές της Β. Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας. Συγκεκριμένα, το Apple Watch 2 σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις στις ΗΠΑ, στην Αγγλία και σε αρκετές ακόμα χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Xiaomi διαθέτει κυρίως smart bands, ενώ η Fitbit έχει μια μεγάλη ποικιλία από fitness trackers και smartwatches (όχι όμως και Android Wear), ενώ η Apple έχει αποκλειστικά και μόνο smartwatches στα wearables. Κατά συνέπεια, οι τιμές δεν είναι απαραίτητα συγκρίσιμες.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης