Την προηγούμενη εβδομάδα, ο CEO της HONOR, George Zhao, σε αποκλειστική του συνέντευξη στη South China Morning Post, μίλησε για το νέο όραμα της εταιρείας και τον στόχο, η HONOR να αναδειχθεί σε ίσο ανταγωνιστή με την πρώην ιδιοκτήτρια εταιρεία αλλά και με την Apple.
 

Ο κ. Zhao ανέφερε στη συνέντευξή του ότι θέλει να κατασκευάσει κινητά τηλέφωνα που ξεπερνούν εκείνα της Huawei και της Apple, ενώ το νέο κινητό της εταιρείας, το HONOR View40 εξαντλήθηκε εντός τεσσάρων λεπτών σε μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Tmall, JD.com και Suning.com, καθώς και του ιστότοπου της HONOR. Η HONOR στοχεύει να μπει στην κατηγορία των high end premium κινητών ενώ επεκτείνεται περαιτέρω στο εξωτερικό. Η Ευρώπη, όπου η Honor είχε περίπου 5% μερίδιο στην αγορά smartphone για τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, είναι μια απαραίτητη αγορά για ανάπτυξη και η εταιρεία διαθέτει μια ισχυρή ομάδα πωλήσεων στη Λατινική Αμερική, δήλωσε ο Zhao.

Η HONOR έχει ξεκινήσει σημαντικές συνεργασίες με Αμερικάνικες εταιρίες όπως με τη Qualcomm, την Intel, την AMD και τη Microsoft. Οι συνεργασίες προσφέρουν μια σημαντική ώθηση στην Honor σε ένα περιβάλλον που οι κορυφαίοι ανταγωνιστές της έχουν βγει ήδη δυνατά μπροστά. Ο Zhao δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με την Google και αναμένει να συνεχίσει τη συνεργασία της μαζί της.

Πλέον η HONOR δεν έχει τους περιορισμούς που έχει η Huawei στα κινητά. Το 2021 η HONOR έχει μια νέα αποστολή: να ανταγωνιστεί την HUAWEI και την Apple στην αγορά ως ισότιμη εταιρεία. «Ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, έχουμε στόχο να τους ξεπεράσουμε, συμπεριλαμβανομένης της Huawei. Ήμασταν ανταγωνιστές πριν στην ίδια εταιρεία», δήλωσε ο Zhao για την Huawei. «Ο ανταγωνισμός ήταν έντονος. Τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του περασμένου έτους, και τα δύο brand είμασταν μεταξύ των δύο πρώτων και των τριών κορυφαίων στην αγορά smartphone της Κίνας. Είμαστε σίγουρα ήδη προετοιμασμένοι για αυτήν την πρόκληση.» Χωρίς περιορισμούς σε πρώτες ύλες και στην εφοδιαστική μας αλυσίδα, η HONOR έχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα για να κατακτήσει τις αγορές mid και high end τηλεφώνων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία απασχολεί ήδη 8.000 υπαλλήλους με υψηλή τεχνογνωσία στα κεντρικά της γραφεία στην Κίνα.