Λευτέρης Ξυκομηνός
Η Samsung Ελλάδας προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους για τα σεμινάρια «Samsung Service Lab» και «Make Yourself Heard» που θα πραγματοποιηθούν στις 25 και 26 Ιανουαρίου, στον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, INNOVATHENS.
Το Samsung Service Lab είναι ένα διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο, συνολικής διάρκειας οκτώ ωρών (ώρες: 09:00 – 13:00) που θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Ιανουαρίου. Το σεμινάριο προσφέρει τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες για την παροχή επισκευαστικών υπηρεσιών σε smartphones και απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές, σπουδαστές και ανέργους, με τεχνική κατεύθυνση στον τομέα των ηλεκτρονικών και των τηλεπικοινωνιών. Στόχος του είναι να εισάγει και να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στις after sales διαδικασίες της πελατειακής υποστήριξης και πιο συγκεκριμένα να προσφέρει σημαντικά εφόδια σχετικά με το επισκευαστικό μέρος, τη διαχείριση δεικτών ποιότητας, καθώς και τη διαχείριση πελατών.
Παράλληλα, το σεμινάριο Make Yourself Heard, που εντάσσεται στον κύκλο σεμιναρίων «Presentation & Communication skills» και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το British Council, έχει συνολική διάρκεια δύο ωρών (ώρες: 16:00 – 18:00) και θα διεξαχθεί στις 25 Ιανουαρίου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρέχει δεξιότητες επικοινωνίας στους συμμετέχοντες, προκειμένου να είναι σε θέση να παρουσιάσουν με επιτυχία τόσο τον ίδιο τους τον εαυτό, όσο και τα επιχειρηματικά τους σχέδια και τις ιδέες τους στην αγγλική γλώσσα. Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους 18-25 χρονών (φοιτητές, σπουδαστές και ανέργους), με γνώσεις Αγγλικών Β2 level (επίπεδο Lower ή αντίστοιχο).
Η παρακολούθηση των σεμιναρίων είναι δωρεάν, ενώ με το πέρας τους δίνεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο link www.samsung.com/gr/innovathens/. Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.