Την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών κατέκτησε η HP, σύμφωνα με στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2009 που ανακοίνωσε η εταιρεία ερευνών IDC.
Ειδικότερα, στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2009, η ΗΡ κατέκτησε το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών με ποσοστό 23,8% παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων που έφθασε το 75,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2008, κινούμενη πιο γρήγορα από τους ρυθμούς της αγοράς που άγγιξαν το 43,9%. Η αύξηση πωλήσεων που πέτυχε η HP μεταφράζεται σε πωλήσεις 37.655 περισσότερων Η/Υ στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2009 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008.
• Η HP αναδεικνύεται πρώτη στην κατηγορία των notebook με συνολικό μερίδιο 25,7%, αφού πέτυχε ρυθμό ανάπτυξης 131,6% σε ετήσια βάση σε σχέση με το 94,3% της αγοράς.
• Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην κατηγορία των consumer notebook, η HP κατέκτησε μερίδιο αγοράς 25,6%, ενισχύοντας σημαντικά τις πωλήσεις της κατά 259,1% σε ετήσια βάση, όταν η αγορά σημείωνε ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 168,8%.
• Την πρώτη θέση διατήρησε στην κατηγορία των commercial notebook, αφού κατέκτησε μερίδιο 26,1% το τρίτο τρίμηνο του 2009, ξεπερνώντας το δεύτερο κατασκευαστή κατά 10,5 ποσοστιαίες μονάδες.
• Στην κατηγορία των commercial desktop, η HP διατηρήθηκε επίσης στην κορυφή των πωλήσεων με μερίδιο αγοράς 25,6%.