Η απάντηση του YouTube στα Instagram/Facebook Stories και στο Snapchat είναι η νέα λειτουργία με ονομασία Reels. Η Google δεν διστάζει να παραδεχθεί ότι πρόκειται για την δική της πρόταση επάνω στο δημοφιλές format των “stories”, αλλά έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους δημιουργούς στο YouTube.

Με τα Reels, οι δημιουργοί θα έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται πιο άμεσα και να έρχονται σε επαφή με το κοινό τους με μεγαλύτερη ευκολία. Στα Reels μπορούν να συρραφούν πολλές φωτογραφίες ή μίνι videos και να εμπλουτιστούν με stickers, φίλτρα, links κλπ. προτού παρουσιαστούν στην τελική μορφή τους στο κοινό, αλλά δεν θα εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες. Η διάρκεια τους θα είναι maximum 30 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: Techgear.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης