Σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση Market Pulse Service της Counterpoint Research λαμβάνοντας υπόψη μια πτωτική τάση στην αγορά smartphone της Κίνας για το πρώτο τρίμηνο του 2022, η vivo κατέλαβε την πρώτη θέση με ηγετικό μερίδιο αγοράς 20%1. Η θέση αυτή κατά τη διάρκεια του τριμήνου οφείλεται στα θετικά σχόλια της αγοράς από τη σειρά προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένης της νέας σειράς S καθώς και της σειράς Y.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Έχοντας ως κεντρικό της άξονα τις έξυπνες συσκευές και τις έξυπνες υπηρεσίες η vivo κατάφερε να διατηρήσει ισχυρή δυναμική. Σύμφωνα με την Counterpoint Research, η vivo βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς smartphone της Κίνας το 20212 με μερίδιο αγοράς 22%. Στα πλαίσια της παγκόσμιας επέκτασης, ήδη από τώρα, η vivo έχει επεκτείνει το δίκτυο πωλήσεών της σε περισσότερες από 60 χώρες και περιοχές και έχει «αγκαλιαστεί» από περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης