Αρκετοί χρήστες παγκοσμίως αναφέρουν προβλήματα με το ηχείο του Samsung Galaxy A8 (2018), καθώς κόβεται ο ήχος για σύντομο χρονικό διάστημα, γεγονός που έχει κάνει την εμφάνισή του, έπειτα από την ενημέρωση του Φεβρουαρίου. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν το τηλέφωνο φορτίζεται κυρίως, αλλά όχι μόνο τότε.
Παύσεις στον ήχο εντοπίζονται μόνο μέσω του ηχείου, κατά την αναπαραγωγή ήχου είτε από κλήσεις (βιντεοκλήσεις ή απλές, μουσική ή ringtone). Δεν υπάρχει διακοπή στον ήχο όταν χρησιμοποιούνται ακουστικά ή Bluetooth. Η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν φαίνεται να διορθώνει το πρόβλημα.
Η Samsung προτείνει αντικατάσταση των συσκευών καθώς δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποια άλλη λύση. Κάποιοι χρήστες ανέφεραν ότι έστειλαν συσκευή για αντικατάσταση και η νέα συσκευή έχει και πάλι το ίδιο πρόβλημα.
Απ’ ό,τι φαίνεται, πρόκειται για πρόβλημα του λογισμικού και αναμένεται νέα ενημέρωση που θα διορθώνει το θέμα.
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης