Η εταιρεία ερευνών Omdia παρουσίασε τα αποτελέσματα για την παγκόσμια αγορά κινητής για το τρίτο τρίμηνο του 2020. Οι συνολικές πωλήσεις του τριμήνου είδαν πτώση κατά 0,9% σε ετήσια βάση, το οποίο όμως είναι θετικό καθώς δείχνει το “φρένο” σε σχέση με το -15% των προηγούμενων τριμήνων του 2020.
 

Οι αποστολές έφτασαν τα 357,4 εκατ. σε τεμάχια, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 είχαν φτάσει τα 360.8 εκατ. Μεγάλη βελτίωση υπάρχει όμως σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2020, που οι αποστολές είχαν φτάσει τα 279,7 εκατ. Ισχυρές επιδόσεις από κατασκευαστές όπως η Xiaomi, η Realme και η vivo έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα και φαίνεται ότι μερικές αγορές έχουν επανέλθει μερικώς σε σχέση με τις επιπτώσεις της πανδημίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Samsung κατάφερε 81,2 εκατ. πωλήσεις συσκευών σε σχέση με τα 54,3 εκατ. του β’ τριμήνου, ενώ είδε και αύξηση κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η Huawei, παρά τις συνθήκες της απαγόρευσης των ΗΠΑ, κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση με 51,9 εκατ. πωλήσεις. Η Xiaomi αύξησε ιδιαίτερα τις πωλήσεις της κατακτώντας την 3η θέση. Από τα 31,4 εκατ. του γ’ τριμήνου του 2019, έφτασε τα 44,5 εκατ. γι’ αυτό το τρίμηνο, που αποτελεί μια αύξηση της τάξης του 41,6%. Η vivo επίσης αναπτύχθηκε κατά 8,1% με 30,2 εκατ. πωλήσεις.

Πέρα από την top πεντάδα, στις άλλες 5 θέσεις ξεχωρίζει η Realme που είδε αύξηση κατά 43,9% και χτύπησε νέο ρεκόρ τριμήνου με 14,5 εκατ. πωλήσεις. Η αντίστοιχη αύξηση σε σχέση με το β’ τρίμηνο είναι 249%. Οι πωλήσεις της Oppo έπεσαν κατά 2,3% σε σχέση με πέρυσι, όμως ανέβηκαν κατά 25% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάποιοι από τους κατασκευαστές, όπως η Realme, η Xiaomi και η Tecno έδειξαν με τις επιδόσεις τους ότι κάποιες αγορές επανέρχονται στην κανονικότητα πιο γρήγορα από κάποιες άλλες. Η Realme για παράδειγμα, από τότε που ανεξαρτητοποιήθηκε από την Oppo, έχει μεγαλώσει σημαντικά στην αγορά της Ινδίας. Αντίστοιχα, στην Ινδία η Xiaomi είναι market leader εδώ και καιρό.

Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα, οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να αγοράζουν νέες συσκευές που τους δίνουν νέες δυνατότητες και λειτουργίες, επιστρέφοντας έτσι στην κανονικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης