Τα smartphones αποτελούν τα καλύτερα δώρα των Χριστουγέννων και γι’ αυτό πολλοί είναι οι λιανοπωλητές που δημοσιεύουν προσφορές κατά την εορταστική περίοδο. Μια νέα έκθεση έρχεται να μας παρουσιάσει ποια κατασκευαστική εταιρεία έχει μεγαλύτερη ζήτηση φέτος.
Όπως κάθε χρόνο η Flurry Analytics πραγματοποίησε μια μελέτη σχετικά με τα smartphones που προτιμήθηκαν την εορταστική περίοδο, καταμετρώντας τα τηλέφωνα και τις εφαρμογές που ενεργοποιήθηκαν περισσότερο από τις 19 μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου.
Το αποτέλεσμα έχει ως εξής: Το 44% των smartphones που ενεργοποιήθηκαν έχουν την επωνυμία της Apple ενώ μόνο το 21% της Samsung. Τα καλά νέα για την Samsung βέβαια είναι ότι η δημοτικότητα τους αυξήθηκε κατά 1% σε σχέση με πέρσι. Kαθόλου άσχημα για μια εταιρεία που αντιμετώπισε μια δύσκολη χρονιά πωλήσεων.
Η Huawei και η LG κατέχουν την τρίτη και τέταρτη θέση με 3% και 2% αντίστοιχα το οποίο είναι αξιοσημείωτο καθώς καμία από τις δύο κατασκευαστικές δεν διαθέτει ατομική συσκευή στο “top 35”. Και οι δύο εταιρείες όμως προσέφεραν ένα φάσμα οικονομικών smartphones που τις οδήγησαν στη κατάκτηση των θέσεων. Οι Amazon, Oppo, Xiaomi και Motorola κατείχαν ένα μερίδιο 2% επί του συνόλου. Από το διάγραμμα λείπει η Google με τα Pixel και Pixel XL, τηλέφωνα τα οποία δεν κατάφεραν να προσελκύσουν αρκετούς πελάτες και δεν έχουν κυκλοφορήσει σε πολλές αγορές παγκοσμίως ακόμη.
Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης μια τάση για συσκευές phablet και middle-range τηλέφωνα. Συγκεκριμένα, τα phablets κατείχαν το 37% του συνόλου, τα middle-range τηλέφωνα το 45% ενώ τα tablets το 9%. Να σημειώσουμε ότι παρατηρείται μια άνοδος στα phablets σε σχέση με τις δύο τελευταίες χρονιές (27% το 2016 και 14% το 2014).
Πηγή: secnews.gr