Η εταιρεία αναλύσεων, Canalys, δημοσίευσε τα στοιχεία για τις πωλήσεις smartphones παγκοσμίως όσον αφορά στο 4ο τρίμηνο του 2021.

Το μερίδιο της Apple στις παγκόσμιες αποστολές smartphone για το 4ο τρίμηνο του 2021 έφτασε το 22%, χάρη στην ισχυρή ζήτηση για το iPhone 13. Ωστόσο, οι συνολικές αποστολές για το τρίμηνο αυξήθηκαν μόλις 1%, καθώς οι πωλητές αντιμετώπισαν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα με τους αριθμούς των κρουσμάτων COVID-19 να αυξάνονται και πάλι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να δείτε τις παγκόσμιες πωλήσεις κινητής για το 3ο τρίμηνο του 2021, πατήστε εδώ.

Η Samsung κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με μερίδιο αγοράς 20%, ενώ κατείχε την πρώτη θέση κατά το 3ο τρίμηνο του 2021. Η Xiaomi διατήρησε την τρίτη θέση της, με μερίδιο 12%. Η OPPO και η vivo συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα με μερίδια 9% και 8% αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η Apple επιστρέφει στην κορυφή της αγοράς των smartphone μετά από τρία τρίμηνα, λόγω της εξαιρετικής επίδοσης του iPhone 13», δήλωσε ο αναλυτής της Canalys, Sanyam Chaurasia. «Η Apple είδε πρωτοφανή επίδοση του iPhone στην ηπειρωτική Κίνα, με τις επιθετικές τιμές για τις κορυφαίες συσκευές της να κρατούν ισχυρή την αξία της. Η αλυσίδα εφοδιασμού της Apple άρχισε να ανακάμπτει, αλλά και πάλι αναγκάστηκε να μειώσει την παραγωγή κατά το 4ο τρίμηνο εν μέσω ελλείψεων βασικών εξαρτημάτων και δεν κατάφερε να κατασκευάσει αρκετά iPhone για να καλύψει τη ζήτηση. Στις αγορές που έδωσε προτεραιότητα, διατήρησε τους επαρκείς χρόνους παράδοσης, αλλά σε ορισμένες αγορές οι πελάτες της έπρεπε να περιμένουν αρκετά για να πάρουν στα χέρια τους τα πιο πρόσφατα iPhone».
 

«Η επιρροή της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα επηρέασε περισσότερο τους προμηθευτές συσκευών χαμηλότερου κόστους», δήλωσε η αντιπρόεδρος της Canalys Mobility Nicole Peng. «Οι κατασκευαστές εξαρτημάτων αναζητούν τρόπους για αυξημένη παραγωγή, αλλά θα χρειαστούν χρόνια για να αυξηθεί σημαντικά η παραγωγή των τσιπ. Οι κατασκευαστές smartphone ήδη καινοτομούν για να αξιοποιήσουν όσα έχουν, τροποποιώντας τις προδιαγραφές συσκευών, καθώς προσεγγίζουν νέους κατασκευαστές chip για να εξασφαλίσουν νέες πηγές, εστιάζοντας στις σειρές προϊόντων με τις καλύτερες πωλήσεις, ενώ παράλληλα παρουσιάζουν εντυπωσιακά νέα προϊόντα. Αυτές οι πρακτικές, οι οποίες θα παραμείνουν όπως φαίνεται, βοηθούν τουλάχιστον τους μεγαλύτερους κατασκευαστές, καθώς τα σημεία συμφόρησης δεν θα υποχωρήσουν μέχρι τουλάχιστον το δεύτερο εξάμηνο του 2022».
 

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης