H είσοδος της Xiaomi στο χρηματιστήριο πέρυσι έδωσε τροφή σε κάποιες εικασίες που ήθελαν την εταιρεία να αυξάνει τις τιμές της. Οι ίδιοι διέψευσαν αυτές τις φήμες, διαβεβαιώνοντας του Mi fans ότι τα περιθώρια κέρδους δεν θα ξεπερνούν το 5%.

Φυσικά, κάτι τέτοιο φάνταζε ιδιαίτερα αισιόδοξο, από τη στιγμή που πλέον θα υπήρχαν επενδυτές, οι οποίοι κάπως έπρεπε να ικανοποιηθούν. Γι’ αυτό, ο CEO και συνιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, ανέλαβε να ενημερώσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Θέλουμε να ξεφορτωθούμε τη φήμη που θέλει τα smartphones μας να κοστίζουν 300 δολάρια. Θέλουμε να επενδύσουμε περισσότερο και να κατασκευάσουμε καλύτερα προϊόντα. Στο μέλλον, τα κινητά μας θα μπορούσαν να γίνουν πιο ακριβά. Όχι κατά πολύ.”

Ο Lei Jun άνέφερε ότι το Xiaomi Mi 9 θα μπορούσε να είναι η τελευταία ναυαρχίδα τους που προσφέρεται σε τέτοια τιμή (στην Ελλάδα €499). Γι’ αυτόν τον λόγο η Xiaomi δημιούργησε το ξεχωριστό “υπο-brand” Redmi, που μπορεί να εγγυηθεί οικονομικότερες λύσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης