Η εταιρεία αναλύσεων, Canalys, δημοσίευσε τα αποτελέσματά της για το 2ο τρίμηνο του 2021, κατά το οποίο η Xiaomi έφτασε στη 2η θέση παγκοσμίως, πίσω από τη Samsung, για πρώτη φορά.
 

Εν μέσω ανάκαμψης της οικονομίας από τις επιπτώσεις της πανδημίας, οι αποστολές κινητών είδαν αύξηση παγκοσμίως κατά 12%. H Samsung διατηρεί το προβάδισμά της με μερίδιο που φτάνει το 19%, ενώ για πρώτη φορά η Xiaomi είναι δεύτερη με 17%. Η Apple έρχεται λίγο πιο πίσω με 14%, με τις Oppo και Vivo να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

«Η Xiaomi γίνεται όλο και ισχυρότερη και στη Δύση», αναφέρει ο Research Manager της Canalys, Ben Stanton. «Για παράδειγμα, οι αποστολές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 300% στη Λατινική Αμερική, κατά 150% στην Αφρική και κατά 50% στη Δυτική Ευρώπη. Μεγαλώνει και εξελίσσεται. Αλλάζει το business model της και είναι πιο προσεκτική με παλαιότερο στοκ. Βέβαια, η μέση τιμή πώλησης για τις συσκευές της είναι χαμηλότερη απ’ αυτές των Samsung και Apple κατά 40% και 75% αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει ότι η Xiaomi έχει ως προτεραιότητα την αύξηση των πωλήσεων στις high-end συσκευές της, όπως το Mi 11 Ultra. Θα είναι όμως σκληρή η μάχη, αφού το ίδιο κάνουν και οι Oppo και Vivo. Παράλληλα, όλες οι εταιρείες “παλεύουν” να διατηρήσουν την πρόσβασή τους στα υλικά κατασκευής που χρειάζονται, εν μέσω παγκόσμιας έλλειψης.»

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης