Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης
Η Huawei έφτασε την πολυπόθητη πρώτη θέση στην Ελλάδα στις πωλήσεις smartphones για τον Δεκέμβριο 2017, αλλάζοντας έτσι μια παγιωμένη εικόνα, που είχαμε τα τελευταία χρόνια.
Η εταιρεία έφτασε το 24,7% του μεριδίου αγοράς. Ο Lin Bing, Country Manager, Devices – Huawei Ελλάδος παραδέχθηκε ότι “ήθελαν το Νο1, αλλά δεν περίμεναν να γίνει τόσο γρήγορα”. Αξίζει να αναφερθεί ότι το ποσοστό της εταιρείας το 2015 ήταν μόλις 4,2%.
Εντυπωσιακή άνοδο σημείωσε και το brand consideration, που σημαίνει ότι οι καταναλωτές όχι μόνο αναγνωρίζουν (awareness), αλλά προτιμούν τις συσκευές Huawei. To ποσοστό αυτό ανέβηκε από το 49% στο 86% φέτος.
Στο σύνολο του 2017, η Huawei κρατά σταθερά τη 2η θέση, με 17,5%, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά σε σχέση με το 12% του 2016. Πλέον οι στόχοι της εταιρείας είναι ένα σταθερό ποσοστό άνω του 20% για το 2018.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι τα έσοδα της Huawei Ελλάδος αυξήθηκαν περισσότερο από 40% από το 2016 στο 2017.
Huawei P Smart
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων συνοδεύτηκε από την παρουσίαση του νέου, αρκετά ελκυστικού mid-ranger, Huawei P Smart, για το οποίο μας μίλησε ο κ. Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager.
Το νέο τηλέφωνο της εταιρείας έρχεται με Full View οθόνη, όπως ονομάζει η Huawei τις οθόνες της με αναλογία 18:9, με την οθόνη να μεγαλώνει, χωρίς όμως να επιβαρύνεται ο συνολικός όγκος της συσκευής, κάνοντας ακόμα πιο λειτουργικό το τηλέφωνο για κάθε χρήστη.
Το Huawei P Smart έρχεται με τον νέο 8-πύρηνο Kirin επεξεργαστή, 3GB RAM, 32GB ROM (με δυνατότητα επέκτασης έως 256GB), το νέο λειτουργικό EMUI 8.0, που βασίζεται στο Android Oreo και τέλος αισθητήρα αποτυπωμάτων νέας γενιάς (Fingerprint 4.0) στο πίσω μέρος, που ξεκλειδώνει τη συσκευή σας σε 0,3 δευτερόλεπτα.
Το τηλέφωνο πωλείται ήδη στα καταστήματα στα 249 ευρώ και έρχεται σε τρία χρώματα: μπλε, μαύρο και χρυσό.