Πολλές φορές έχουμε δει λάθη στην προώθηση προϊόντων πλέον και ειδικότερα πλέον στην προώθηση μέσω social media. H Samsung φαίνεται τελευταία να παίρνει τα πρωτεία… στις γκάφες, καθώς μέσα σε περίοδο τριών ημερών, διαφορετικά τμήματα της εταιρείας έκαναν τραγικά λάθη.

Ο λογαριασμός Twitter της Samsung Νιγηρίας πριν δύο ημέρες ανήρτησε μια προωθητική φωτογραφία για το Samsung Galaxy Note 9. Το tweet αυτό όμως δημιουργήθηκε και αναρτήθηκε από… τον ανταγωνιστή, καθώς από κάτω από τη φωτογραφία φαινόταν ξεκάθαρα ότι η ανάρτηση έγινε από iPhone της Apple! Η εταιρεία απέσυρε στη συνέχεια το post, όμως όχι πριν προλάβουν να τραβήξουν screenshots χρήστες. Αντίστοιχο λάθος είχε γίνει και πριν έναν μήνα από τον λογαριασμό Twitter της Samsung για τη Σαουδική Αραβία, όπου και πάλι φαινόταν ότι η ανάρτηση είχε γίνει με iPhone. Απ’ ό,τι φαίνεται οι υπάλληλοι της Samsung προτιμούν τα iPhone…

Δεύτερο φάουλ από την εταιρεία έγινε σήμερα, όταν αναρτήθηκε φωτογραφία στο landing page του Samsung Galaxy A8 Star, που διαφημίζει τις Live Focus δυνατότητες του κινητού. Μόνο που η φωτογραφία δεν τραβήχτηκε με το συγκεκριμένο κινητό, αλλά με DSLR φωτογραφική μηχανή.

Νωρίτερα μες στη χρονιά, η Samsung Βραζιλίας είχε κάνει ξανά το ίδιο λάθος. Απ’ ό,τι φαίνεται η ανάρτηση φωτογραφιών που δήθεν τραβήχτηκαν με τη συσκευή, έχουν watermark της Samsung, αλλά έχουν τραβηχτεί με DSLR φωτογραφικές μηχανές δεν θεωρείται παραπλανητική διαφήμιση από την εταιρεία. Η Samsung είχε κατεβάσει τότε τα δύο αυτά tweets.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
H φωτογραφία πωλήθηκε στο Getty και είναι της φωτογράφου Dunja Djudjic. Ας ελπίσουμε να μην δούμε στο μέλλον άλλες stock φωτογραφίες να διαφημίζουν δήθεν τις φωτογραφικές δυνατότητες ενός κινητού.
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης