Το Instagram αλλάζει ριζικά εμφάνιση έπειτα από 5 χρόνια, στοχεύοντας σε μια πιο καθαρή και μοντέρνα αισθητική. Η αλλαγή έρχεται με update της εφαρμογής, που γίνεται διαθέσιμο από σήμερα, καθώς αλλάζουν χρώματα στα εικονίδια και το interface της εφαρμογής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές αφορούν κυρίως το αισθητικό κομμάτι, καθώς βλέπουμε τα εικονίδια να αποκτούν ζωηρά, έντονα χρώματα, ενώ εντός της εφαρμογής πλέον κυριαρχεί το ασπρόμαυρο μοτίβο και μια περισσότερο μινιμαλιστική κατεύθυνση. Αυτό που δεν άλλαξε είναι η θέση των κουμπιών και των λειτουργιών.

O υπεύθυνος σχεδιασμού του Instagram, Ian Spalter, αναφέρει τα εξής: “Το Instagram ιδρύθηκε πριν 5 χρόνια. Ήταν ένα μέρος, όπου μπορούσατε εύκολα να επεξεργαστείτε και να μοιραστείτε φωτογραφίες. Μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Το Instagram πλέον είναι μια κοινωνία πολλαπλών ενδιαφερόντων, όπου οι χρήστες μοιράζονται περισσότερες φωτογραφίες και videos από ποτέ, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία, όπως το Boomerang και το Layout, ενώ συνδέονται με νέους τρόπους μέσω του Explore.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέραν των προφανών αλλαγών, το Instagram βελτίωσε και κάποιες αφανείς λεπτομέρειες. Πλέον η εφαρμογή χρησιμοποιεί standard iOS και Android components, γραμματοσειρές και patterns. Η τελική εντύπωση είναι όμως ότι έχουμε στα χέρια μας μια πιο καθαρή και μοντέρνα εκδοχή της εφαρμογής, που όλοι γνωρίζουμε.

Το Instagram δουλεύει επάνω σε αυτό το redesign σχεδόν ένα χρόνο και δοκίμασαν πάνω από 300 εικονίδια, προτού καταλήξουν στη βασική υποψηφιότητα τον Νοέμβριο. Έπειτα, η εταιρεία εργάστηκε στην ανανέωση του user interface, το οποίο δοκιμαζόταν από αρχές του έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότεροι από 400 εκ. χρήστες παγκοσμίως μοιράζονται περισσότερα από 80 εκ. φωτογραφίες και videos σε ημερήσια βάση μέσω του Instagram.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης