O Steve Ballmer, CEO της εταιρείας Microsoft., ανακοίνωσε στις 17 Ιανουαρίου την παγκόσμια διάθεση του Microsoft Dynamics CRM Online, της cloud έκδοσης του Microsoft Dynamics CRM, το οποίο ενισχύει την παραγωγικότητα των τμημάτων μιας επιχείρησης που ασχολούνται με τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και το marketing. Η νέα έκδοση του Microsoft Dynamics CRM για εγκατάσταση εντός της επιχείρησης (on premise), το Microsoft Dynamics CRM 2011, θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο στις 28 Φεβρουαρίου 2011.

Για πρώτη φορά, εκτός Βορείου Αμερικής, το Microsoft Dynamics CRM Online θα είναι διαθέσιμο σε 40 αγορές και 41 γλώσσες, ενώ παράλληλα θα δίνεται και η δυνατότητα της δωρεάν δοκιμής του νέου προϊόντος μέσω εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://crm.dynamics.com. To Microsoft Dynamics CRM Online είναι διαθέσιμο από την 24η Ιανουαρίου 2010, στην ειδική τιμή των 31€ ανά χρήστη μηνιαίως, για τους 12 πρώτους μήνες της υπηρεσίας και η προσφορά αυτή αφορά στους πελάτες που θα εγγραφούν μέχρι τις 30 Ιουνίου 2011.

Με αφορμή την παγκόσμια διάθεση του Microsoft Dynamics CRM Online, ο Steve Ballmer, CEO δήλωσε: «Οι επαγγελματίες των πωλήσεων βρίσκονται στην καρδιά σχεδόν κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Το Microsoft Dynamics CRM επαναπροσδιορίζει την παραγωγικότητα, προσφέροντας ένα προϊόν-ηγέτη στη κατηγορία του, το οποίο τεχνολογικά αξιοποιεί πλήρως το cloud. Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν το Microsoft Dynamics CRM ηγέτη στην κατηγορία του είναι το οικείο περιβάλλον εργασίας, η επίτευξη καλύτερης συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και η πρόσβαση σε δεδομένα πραγματικού χρόνου. Μέσα από την αξιοποίηση των παραπάνω χαρακτηριστικών, η επιχείρηση βελτιώνει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της και γίνεται περισσότερο ανταγωνιστική».

Βασισμένο στην αναμενόμενη έκδοση του Microsoft Dynamics CRM, το Microsoft Dynamics CRM Online συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων μέσα από το οικείο περιβάλλον εργασίας και τις δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας και διασύνδεσης που προσφέρει:

• Οικείο περιβάλλον εργασίας, μέσω της χρήσης του Microsoft Dynamics CRM Online, είτε από το Microsoft Outlook είτε από web browser ή από φορητή συσκευή με πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς επίσης και μέσω του RoleTailored design και των δυνατοτήτων παραμετροποίησης, που εξασφαλίζουν γρήγορη εξοικείωση των χρηστών και άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που σε κάθε περίπτωση χρειάζονται. Ενισχυμένες δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας για την παρακολούθηση των στόχων και της απόδοσης, καθώς και αναλύσεις που προσφέρουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τον εντοπισμό των τάσεων και τη λήψη σωστών και έγκαιρων αποφάσεων.

• Η Διασύνδεση μεταξύ εφαρμογών μέσω της ευέλικτης ανάπτυξης στο cloud και της διαλειτουργικότητας με Windows Azure και η αξιοποίηση των λειτουργιών του Microsoft SharePoint και του Microsoft Dynamics Marketplace καθιστούν ευκολότερη για τους πελάτες και τους συνεργάτες την παραμετροποίηση του Microsoft Dynamics CRM, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις δικές τους εταιρικές ανάγκες.

Σχετικά με τη διάθεση του νέου προϊόντος, η κα Δήμητρα Ντάρδα, εμπορική διευθύντρια Small & MidMarket Solutions & Partners της Microsoft Ελλάς, ανέφερε: «Το Microsoft Dynamics CRM Online έρχεται να επεκτείνει τη σουίτα λύσεων Business Productivity Online Suite, που η Microsoft προσφέρει στο cloud και μελλοντικά το Office 365. Ο συνδυασμός της κορυφαίας λύσης διαχείρισης πελατών και της τεχνολογικής υπεροχής που προσφέρει το cloud, το καθιστούν απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες τους, έχοντας παράλληλα πλήρη έλεγχο στα κόστη τους».

Η Magma Design Automation Inc, εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού για αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού σχεδιασμού (EDA), επέλεξε το Microsoft Dynamics CRM Online, προκειμένου να υποστηρίξει τις βασικές της ανάγκες, συμπεριλαμβανομένης της επιχειρηματικής ευφυΐας και των συχνών αλλαγών των διαδικασιών της, ελέγχοντας παράλληλα τα κόστη της. Με αφορμή την εμπειρία χρήσης του, η Vickie Flores, Vice President of Information Systems, Magma Design Automation δήλωσε: «Η αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού σχεδιασμού μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη και οι επιχειρηματικές διαδικασίες να αλλάζουν γρήγορα. Χρειαζόμασταν ένα σύστημα, το οποίο θα ήταν τόσο ευέλικτο που θα ταίριαζε σε εμάς και στις ανάγκες μας. Με το Microsoft Dynamics CRM Online μπορούμε γρήγορα να αλλάξουμε τόσο τη ροή της εργασίας όσο και τις επιχειρηματικές μας διαδικασίες. Το περιβάλλον εργασίας του χρήστη αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για εμάς. Το Microsoft Dynamics CRM Online είναι εξαιρετικά απλό στη χρήση, με συνέπεια να ελαχιστοποιείται ο απαιτούμενος χρόνος εκμάθησης για τους χρήστες».

Διάθεση του Microsoft Dynamics CRM Online

Οι 40 αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο το Microsoft Dynamics CRM Online είναι οι ακόλουθες: Αυστρία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδά, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, τη Χιλή, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Χονγκ Κονγκ, Ουγγαρία, Ινδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λουξεμβούργο, Μαλαισία, Μεξικό, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Ρουμανία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Trinidad και Tobago, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όσοι επιθυμούν να παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις και να συμμετάσχουν στην κοινότητα του Microsoft Dynamics CRM μπορούν να το κάνουν μέσω του Twitter, στη διεύθυνση http://www.twitter.com/msdynamicscrm, #crm2011.