Η επίμαχη διαφήμιση, αναρτήθηκε στα Social Media από τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ και έγινε αφορμή για  αρνητικά σχόλια από τους χρήστες στο διαδίκτυο καθώς θεώρησαν ότι εξυμνούσε την καταστροφή της ανθρώπινης δημιουργικότητας και τέχνης από την τεχνολογία.

Ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας και μάρκετινγκ της εταιρείας, Τορ Μίχρεν ήταν αυτός που ζήτησε συγνώμη. «Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad», δήλωσε ο Μίχρεν. «Δεν πετύχαμε τον στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε για αυτό», κατέληξε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφήμιση δείχνει σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας, όπως μουσικά όργανα, δοχεία με μπογιά, βιντεοπαιχνίδια των 80s και άλλα αντικείμενα να συνθλίβονται από μια γιγάντια υδραυλική πρέσα. Καθώς οι πλάκες τις πρέσας ανασηκώνονται αποκαλύπτεται το νέο iPad Pro.

Οι χρήστες βρήκαν τη διαφήμιση «κακόγουστη» και ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, ακόμα και εκείνους που δραστηριοποιούνται σε δημιουργικούς τομείς.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι παρά τη συγνώμη της Apple, το βίντεο με τη διαφήμιση δεν έχει «κατέβει» από τον λογαριασμό του Τιμ Κουκ στο Χ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης