Χθες, η Sony έδωσε στη δημοσιότητα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017 και αναμενόμενα το PlayStation 4 συνεχίζει τη σαρωτική του πορεία. Οι μετρήσεις ισχύουν για τη περίοδο της 1η Ιουλίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Σε αυτό το διάστημα οι πωλήσεις του PlayStation 4 έφτασαν τα 67.5 εκατομμύρια (τα νούμερα καταμετρούνται με βάση πόσα τεμάχια έχουν αποσταλεί στα καταστήματα), ενώ κατά τη διάρκεια του τριμήνου η εταιρεία απέστειλε 4.2 εκατομμύρια τεμάχια παγκοσμίως.
Παράλληλα, ο κολοσσός δημοσιοποίησε και τα αναλυτικά οικονομικά αποτελέσματα, οπού παρατηρούμε πως τα μεγαλύτερα έσοδα προέκυψαν από το τομέα του gaming, ο οποίος είδε αύξηση τόσο στο τομέα του hardware (PS4 κλπ.), όσο στα έσοδα από τα παιχνίδια της, αλλά και στα μηνιαία κέρδη από υπηρεσίες όπως το PlayStation Store και το PlayStation Plus.
Συγκεκριμένα, οι προαναφερόμενες αυξήσεις στάθηκαν ως αφορμή ώστε η εταιρεία να αποκαλύψει πως επιδιώκει να κάνει το PlayStation Plus πιο θελκτικό για τους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές, με σκοπό να διατηρήσει τον υψηλό βαθμό χρηστών.
Ο Chief Financial Officer της Sony, Kenichiro Yoshida, δήλωσε πως περισσότερες από τις μισές πωλήσεις προέρχονται από τα παιχνίδια και τις σχετικές υπηρεσίες και όχι από το hardware, το οποίο όμως παίζει ακόμα σημαντικό ρόλο. Χωρίς όμως ενεργούς χρήστες και συνδρομητές η πορεία της κονσόλας θα επηρεαζόταν αρνητικά.
Έτσι, ο Yoshida ανακοίνωσε πως η εταιρεία αλλάζει τον “άξονα” της από το hardware, στη βάση χρηστών, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο παρατηρείται αύξηση και στην αγορά in-game αντικειμένων (Microtransactions), κάτι το οποίο ο κολοσσός σκοπεύει να “εξερευνήσει κατάλληλα και να αποφασίσει σχετικά με αυτό στο μέλλον”.
Πηγή: VG24.gr