Η βιομηχανία του gaming ολοένα και εξελίσσεται, καθώς τα νούμερά της γιγαντώνονται με το πέρασμα των ετών. Παιχνίδια-ογκόλιθοι, όπως τα Super Mario, Pokemon, Tetris και άλλα έχουν συμβάλλει σε αυτήν την ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα οι χαρακτήρες τους και οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από αυτά χαίρουν παγκόσμιας αναγνώρισης και φήμης. Κάποια από τα ονόματα που αναφέραμε έχουν περάσει στο θρυλικό στάτους, με τα χρόνια που περνούν να λειτουργούν προς όφελός τους.
Κάποια άλλα όμως κατάφεραν να γίνουν θρύλοι ακόμη κι όταν οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ευνοϊκές, όσο στα τέλη του προηγούμενου αιώνα για παράδειγμα, που ο ανταγωνισμός ήταν πιο ισχνός. Ένα από αυτά είναι το Monster Hunter της Capcom που εμφανίστηκε πριν περίπου 17 χρόνια και βρήκε τη θέση του στις κορυφαίες δημιουργίες του gaming.
Η εταιρεία που έχει «γεννήσει» άλλες τιτάνιες σειρές, όπως το Resident Evil και το Street Fighter κατάφερε να περάσει στο πάνθεον με μια ακόμη σειρά, η οποία έκανε αίσθηση και στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Το Monster Hunter είναι ένα franchise που έκανε το ντεμπούτο του το 2004 στο PlayStation 2 και έκτοτε έχει καταφέρει να γίνει η δεύτερη πιο επιτυχημένη σειρά για την Capcom, μετά το Resident Evil, με περίπου 70 εκατ. πωλήσεις, ενώ έφτασε να γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες όλων των εποχών σε ολόκληρη τη βιομηχανία.
Η σειρά Monster Hunter βασίζεται σε ένα fantasy περιβάλλον και δίνει στον παίκτη τον ρόλο του κυνηγού τεράτων, όπως δηλώνει και το όνομα. Σκοπός του χρήστη είναι να ολοκληρώσει διάφορες αποστολές μέσα από ένα action role-playing πρίσμα και να αιχμαλωτίσει τα τέρατα που ζουν στον κόσμο του παιχνιδιού.
Aπέκτησε πολλούς fans στην Ιαπωνία αρχικά και ήταν εξαιρετικά δημοφιλής από την έναρξή της. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια όμως για να γνωρίσει και ο υπόλοιπος κόσμος τη γοητεία της. Πολλοί τίτλοι Monster Hunter κυκλοφόρησαν από τότε σε διάφορες πλατφόρμες, με το franchise να γιγαντώνεται όσο περνούσαν τα χρόνια.
Το μεγάλο «μπαμ» ήρθε το 2018 με το Monster Hunter: World [διαβάστε εδώ την κριτική του Zougla.gr], το οποίο συνεπήρε κριτικούς και κοινό. Ένα παιχνίδι, που φτιάχτηκε εξολοκλήρου με μοντέρνο σχεδιασμό, τεχνικές προδιαγραφές που ζήλεψαν πολλοί άλλοι τίτλοι εκείνης της χρονιάς και κατάφερε να γνωρίσει τεράστια επιτυχία. Μέσα στις πρώτες 3 ημέρες από την κυκλοφορία του έφτασε τα 5 εκατ. σε πωλήσεις. Μέχρι σήμερα έχουν πωληθεί περίπου 24 εκατ. αντίτυπα, μαζί με το expansion “Iceborne”, και το Monster Hunter: World αποτελεί επισήμως όχι μόνο το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της Capcom, αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα όλων των εποχών.
Αναμενόμενο ήταν λοιπόν η εταιρεία να φέρει και συνέχεια στη σειρά, η οποία ήρθε με το Monster Hunter Rise. Αυτήν τη φορά όμως, o τίτλος της Capcom κυκλοφόρησε αποκλειστικά στον «οδοστρωτήρα» της Nintendo, το Switch. Τα παιχνίδια Monster Hunter πάντα ήταν ιδανικά σε φορητή μορφή, λόγω της φύσης των αποστολών τους: «…ας πάω μια βόλτα με την κονσόλα μου να πιάσω ένα τέρας…» και το Rise αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτήν την εμπειρία.
To Monster Hunter Rise πατά στην επιτυχία του World και φέρνει νέους μηχανισμούς πάνω στους ήδη υπάρχοντες για να εμπλουτίσει το «κυνήγι». Για μία ακόμη φορά, τα ποιοτικά στάνταρ της Capcom είναι στο ταβάνι και ο τίτλος τρέχει σε φορητή μορφή, όπως δεν έχουμε δει ξανά σχεδόν κανέναν τίτλο. Το Zougla.gr χαρακτήρισε το παιχνίδι «σχεδόν τέλειο», αφού η Capcom έχει τελειοποιήσει πλέον τη συνταγή του «Κυνηγού Τεράτων».
Ο τίτλος κυκλοφόρησε στα τέλη Μαρτίου και ήδη έχει καταφέρει να φτάσει τα 6 εκατ. σε πωλήσεις, συνεχίζοντας τη θρυλική παράδοση της επιτυχημένης σειράς και το μέλλον αναμένεται λαμπρό, με την κυκλοφορία του τίτλου στα PC μέσα στο 2022.
Για να μάθετε περισσότερα για το Monster Hunter Rise, μπορείτε να πατήσετε εδώ.