Του Παύλου Κρούστη
To νέο παιχνίδι της σειράς Tom Clancy’s Ghost Recon ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στις αρχές Οκτωβρίου. Απ’ όσα είδα από το 6ωρο session (δείτε εδώ το video preview) με τη σχεδόν τελική έκδοση του τίτλου έμεινα εντυπωσιασμένος και με εξέπληξε θετικά γιατί οι βελτιώσεις σε σχέση με το Wildlands ήταν σαφείς και ξεκάθαρες. Για αυτές τις βελτιώσεις, αλλά και τον τρόπο που χειρίστηκαν τα μελανά σημεία του προηγούμενου παιχνιδιού, μίλησα με τον Creative Director του νέου Ghost Recon Breakpoint και μου εξήγησε πώς κατάφεραν και βελτίωσαν τη συνταγή τους.
Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη που έδωσε στο zougla.gr o
Eric Couzian, Creative Director του Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint: