Όπως κάθε χρόνο, οι γιορτές φέρνουν και περισσότερες πωλήσεις σε πιο «κλασικές» επιλογές λόγω και των δώρων. Η δεκάδα άλλαξε αρκετά σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, όπου κυριάρχησε το Football Manager 2017. O Δεκέμβριος κύλησε με πιο σταθερές επιλογές από το ελληνικό κοινό, όπου οι αθλητικοί τίτλοι σχεδόν μονοπώλησαν.
Το FIFA 17 βρέθηκε στην κορυφή για τον Δεκέμβριο, με το NBA 2K17 και το Pro Evolution Soccer 2017 να κατακτούν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Αξίζει να αναφέρουμε οι εκδόσεις των παιχνιδιών στις τρεις πρώτες θέσεις είναι για PlayStation 4, ενώ εντός της δεκάδας υπάρχουν και οι αντίστοιχες εκδόσεις για PlayStation 3.
Ανάμεσά τους βρίσκονται και τα… blockbusters της χρονιάς, Uncharted 4: A Thief’s End και Call of Duty: Infinite Warfare, ενώ φυσικά βρίσκουμε και 2 τίτλους που συνεχίζουν τις πωλήσεις πολλούς μήνες μετά την κυκλοφορία τους και αυτοί είναι το τιτάνιο Grand Theft Auto V (που πρόσφατα έφτασε τα 75 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως), αλλά και το Minecraft: PlayStation 4 Edition.
Ταυτότητα της έρευνας
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.
Σχετικά με τη GfK
Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες. Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.gfk.com ή ακολουθήστε την GfK στο Twitter: https://twitter.com/GfK_en
Πηγή: GfK Hellas
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης