Η έκθεση της NewZoo 2019 Global Esports Market Report, που αναλύει την εξέλιξη των eSports, εκτιμά ότι για πρώτη φορά θα σπάσουν το φράγμα του 1 δισ. δολαρίων στα έσοδα. Ένα ορόσημο για μια βιομηχανία που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τα επόμενα χρόνια.
Τα eSports, επίσης γνωστά ως ηλεκτρονικά αθλήματα είναι μια μορφή ανταγωνισμού που χρησιμοποιεί τα βιντεοπαιχνίδια. Συνήθως, λαμβάνουν τη μορφή οργανωμένων διαγωνισμών παιχνιδιών για πολλούς παίκτες.
Σύμφωνα με αυτήν την έκθεση, στις ΗΠΑ αναμένεται μεγάλη αύξηση των εσόδων σε 409,1 εκατομμύρια δολάρια, σχεδόν διπλά από εκείνα της κινεζικής αγοράς (210,3 εκατομμύρια δολάρια).
Το 82% των συνολικών εσόδων, συνολικού ύψους 897,2 εκατ. δολάρια, θα προέρχεται από τηλεοπτικά δικαιώματα, διαφήμιση και χορηγίες. Ένα ποσοστό που αναμένεται να διπλασιαστεί σχεδόν, το 2022, όταν αναμένεται να φτάσει στα 1,5 δισ. δολάρια, το 87% των συνολικών εσόδων των eSports.
Η Newzoo ανέφερε επίσης ότι το συνολικό κοινό για eSports θα είναι 453.800.000 το 2019. Από αυτούς τα 201.200.000 θα είναι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα eSports περισσότερο από μία φορά το μήνα. Με την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να συνεισφέρει το 57% αυτού του συνόλου, η Ευρώπη 16% και η Βόρεια Αμερική 12%.
Τα eSports έκλεισαν το 2018 με συνολικά έσοδα 865 εκατ. δολάρια, Δηλαδή 32% περισσότερα από το προηγούμενο έτος. Και με ένα κοινό που αυξήθηκε στα 395 εκατομμύρια, με αύξηση 17,8% σε σχέση με το 2017. Στους παίκτες έχουν διανεμηθεί το 2018 συνολικά 150,8 εκατομμύρια δολάρια σε βραβεία, σχεδόν 40 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα σε σχέση με το 2017 (112,1 εκατομμύρια δολάρια).
Να σημειωθεί ότι η Διεθνής Ομοσπονδία Ηλεκτρονικών Αθλημάτων (IeSF) βρίσκεται σε «προχωρημένες συνομιλίες» με τους διοργανωτές των Ολυμπιακών του 2024 στο Παρίσι, προκειμένου αυτά να συμπεριληφθούν ως άθλημα επίδειξης στους Αγώνες, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας της IeSF, Λεοπόλντ Τσουνγκ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ