Τεράστια ήταν η έκπληξη που επιφύλασσε η Microsoft σήμερα, αφού αποκάλυψαν επίσημα τη μεγαλύτερη εξαγορά που έχει γίνει στην gaming βιομηχανία και μία από τις μεγαλύτερες που έχουν πραγματοποιηθεί παγκοσμίως ανεξαρτήτως κλάδου.
Η Microsoft εξαγόρασε προς 68,7 δισ. δολάρια την Activision Blizzard, που βρίσκεται πίσω από θρυλικές σειρές, όπως τα Call of Duty, Warcraft, Diablo, Candy Crush και άλλα πολλά. Η μεγαλύτερη εξαγορά στον χώρο του gaming έως τώρα, η οποία μάλιστα ανακοινώθηκε πριν μερικές ημέρες, ήταν αυτή της Zynga από την Take-Two προς 12,7 δισ. δολάρια.
Tα studios της Activision Blizzard περιλαμβάνουν τις εξής εταιρείες: Activision Publishing, Blizzard Entertainment, Beenox, Demonware, Digital Legends, High Moon Studios, Infinity Ward, King, Major League Gaming, Toys for Bob, Treyarch.
Μερικές από τις σειρές (IP – intellectual property – πνευματική ιδιοκτησία) που ανήκουν στην Activision Blizzard είναι οι εξής: Call of Duty, Warcraft, Candy Crush, Tony Hawk, Diablo, Crash Bandicoot, Overwatch, Spyro, Hearthstone, Guitar Hero, StarCraft, και άλλα.
Πρόκειται για τη δεύτερη εξαγορά-«βόμβα» της Microsoft, έπειτα από αυτήν της Bethesda, που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2021 και της κόστισε 7,5 δισ. δολάρια.
H Microsoft πλέον είναι η τρίτη μεγαλύτερη gaming εταιρεία βάσει εσόδων.
Ο Satya Nadella, CEO της Microsoft, δήλωσε τα εξής: «To gaming είναι η πιο δυναμική και συναρπαστική κατηγορία ψυχαγωγίας σε όλες τις πλατφόρμες σήμερα και θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη του metaverse».
O Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox και του gaming τμήματος της Microsoft δήλωσε πως οι ομάδες της Activision Blizzard θα λειτουργούν ανεξάρτητα, όμως πλέον θα αναφέρονται σε εκείνον, ως CEO του Microsoft Gaming.
«Θα προσφέρουμε όσο περισσότερα παιχνίδια μπορούμε μέσω του Xbox Game Pass και του PC Game Pass, τόσο νέους τίτλους, όσο και από τον ήδη υπάρχοντα απίστευτο κατάλογο της Activision Blizzard. Ανακοινώνουμε επίσης σήμερα ότι το Game Pass πλέον έχει περισσότερους από 25 εκατ. συνδρομητές. Όπως πάντα, ανυπομονούμε να προσφέρουμε περισσότερη αξία και περισσότερα καλά παιχνίδια στο Game Pass.», αναφέρει ο Phil Spencer.
Η Microsoft πλέον, μετά από μπαράζ εξαγορών τα τελευταία χρόνια, διαθέτει πάνω από 30 studio ανάπτυξης παιχνιδιών. Πρόκειται για μία τακτική, την οποία ξεκίνησε υπό την επίβλεψη του Phil Spencer με σκοπό έχει να ενδυναμώσει περαιτέρω τη θέση της στον χώρο του gaming και της ψυχαγωγίας γενικότερα.
Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης