Η Codemasters και η Koch Media ανακοίνωσαν χθες ότι το F1 2019, το επίσημο videogame του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula One της FIA για το 2019, θα κυκλοφορήσει δύο μήνες νωρίτερα τη φετινή σεζόν, την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου όπου διεξάγεται το Αυστριακό Grand Prix και, σε αντίθεση με τους προηγούμενες εκδόσεις, πριν το Βρετανικό, το Γερμανικό και το Ουγγρικό Grand Prix. Το F1 2019 βρίσκεται υπό ανάπτυξη για σχεδόν δύο χρόνια, κάνοντας το την πιο φιλόδοξη έκδοση στην ιστορία του franchise. Θα κυκλοφορήσει στο PlayStation 4, την οικογένεια συσκευών Xbox One και τα PCs (σε DVD και μέσω Steam).
Για πρώτη φορά μέχρι σήμερα, οι παίκτες θα μπορέσουν να βρεθούν στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου ειδικά σχεδιασμένου σύμφωνα με τους κανονισμούς που ισχύουν το 2019 και σε συνεργασία με την μηχανολογική ομάδα της F1, υπό την καθοδήγηση του Ross Brawn και του Pat Symonds. Το αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο Multiplayer μέρος του παιχνιδιού, ακολουθεί πιστά τους κανονισμούς του 2019 και διατίθεται με μια ποικιλία σχεδίων και αυτοκόλλητων για να μπορεί ο κάθε παίκτης να δώσει προσωπικό χαρακτήρα σε αυτό. Τα αυτοκόλλητα της F1 Team για το 2019 θα βρίσκονται τοποθετημένα στο αυτοκίνητο στο αρχικό προωθητικό υλικό, αλλά θα αντικατασταθούν από τα τελικά αυτοκίνητα της F1 Team λίγο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Η σειρά F1 έχει καθιερωθεί ως ένα από τα καλύτερα racing franchises όλων των εποχών κι έτσι το F1 2019 θα στηριχτεί στην επιτυχία των προηγούμενων εκδόσεων και θα προσφέρει μια εμπειρία που θα αντιστοιχεί στην ποιότητα και στην αξία παραγωγής του αληθινού πρωταθλήματος, περιλαμβάνοντας αρκετές νέες λειτουργίες στο παιχνίδι, οι οποίες θα αποκαλυφθούν τους επόμενους μήνες. Για να προσφέρει μία πρώτη γεύση, η Codemasters δημοσίευσε σήμερα το F1 2019 Teaser Trailer, το οποίο επιδεικνύει ένα μέρος της ολοκαίνουριας όψης και αίσθησης του παιχνιδιού.
«Είμαστε κατενθουσιασμένοι που θα κυκλοφορήσουμε το F1 2019 νωρίτερα μέσα στη σεζόν της Formula 1, ώστε όλοι να μπορέσουν να το παίξουν και να το απολαύσουν την ίδια στιγμή που θα αρχίζει να διαμορφώνεται η συνολική εικόνα του πρωταθλήματος», είπε ο Paul Jeal, Franchise Director της σειράς F1 στην Codemasters. «Η στενή μας σχέση με τη Formula 1 έπαιξε κρίσιμο ρόλο να στο πετύχουμε αυτόν τον σημαντικό στόχο για το franchise. Αυτό, σε συνδυασμό με τον διετή κύκλο ανάπτυξης, μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μερικές συναρπαστικές, νέες λειτουργίες, αλλά και πολλές άλλες πρωτιές για το franchise που ανυπομονούμε να μοιραστούμε με την κοινότητα τους επόμενους μήνες».
«Η συναρπαστική συνεργασία με τον Ross Brawn και τον Pat Symonds θα επιτρέψει στους παίκτες να δώσουν περαιτέρω προσωπικό χαρακτήρα στο F1 2019 με την προσθήκη των αυτοκινήτων που ακολουθούν τους κανονισμούς», είπε ο Lee Mather, Game Director του F1 2019 για την Codemasters. «Με την συνεχόμενη ανάπτυξη της σειράς F1, είναι σπουδαίο που μπορούμε να δώσουμε στους παίκτες περισσότερο έλεγχο και νέα επίπεδα παραμετροποίησης των αυτοκινήτων και των οδηγών. Ανυπομονούμε να μιλήσουμε περισσότερο γι’ αυτό, αλλά και για τις νέες multiplayer λειτουργίες του παιχνιδιού, τους επόμενους μήνες».