Το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε στις 10 Δεκεμβρίου, βγάζοντας κέρδος σε μόλις μια μέρα χάρις στις προ-παραγγελίες των παικτών που έφτασαν τα 8 εκατομμύρια. Παρ’ όλα αυτά, κοινό και κριτικοί εξέφρασαν ανοιχτά τη δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση του παιχνιδιού, το οποίο τη δεδομένη στιγμή πλήττεται από αρκετά σοβαρά τεχνικά προβλήματα, ειδικά στα PlayStation 4 και Xbox One.
Ευτυχώς, πέρα από τη δημόσια συγγνώμη της προς το αγοραστικό κοινό, η CD Projekt φαίνεται πως επέλεξε να δώσει και το χρηματικό μπόνους που είχε τάξει στους εργαζομένους της, ανεξαρτήτως των βαθμολογιών που έχει λάβει το παιχνίδι.
Να υπενθυμίσουμε πως μέχρι πρότινος η εταιρεία είχε δηλώσει πως θα δώσει μπόνους στους υπαλλήλους της μόνο αν το Cyberpunk 2077 έχει 90+ συνολική βαθμολογία στο Metacritic. Σύμφωνα με το Bloomberg όμως, με ένα ενημερωτικό email προς τους εργαζόμενους που υπογράφει ο επικεφαλής του στούντιο Adam Badowski, η CD Projekt ανέλαβε την ευθύνη για τις δυσκολίες που έχουν προκύψει, λέγοντας:
«Το σύστημα μπόνους που είχαμε μέχρι τώρα, επικεντρωνόταν στις βαθμολογίες του παιχνιδιού κατά την ημερομηνία κυκλοφορίας, όμως μετά από αρκετή σκέψη, πιστεύουμε ότι το συγκεκριμένο μέτρο υπό τις τρέχουσες συνθήκες δεν είναι δίκαιο. Υποτιμήσαμε τα περιθώρια και την πολυπλοκότητα για να γίνει πραγματικότητα (το project), αλλά εσείς κάνατε ό,τι μπορούσατε για να παραδώσετε ένα φιλόδοξο και ιδιαίτερο παιχνίδι».
Το Cyberpunk 2077 κυκλοφορεί για PC, PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X/S και Google Stadia.