Αποστολή στο Παρίσι: Παύλος Κρούστης

Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζεται να μας μεταφέρει στην εποχή των ιπποτών, των Βίκινγκς, αλλά και των Σαμουράι σε έναν brawler τίτλο, που βασίζεται σε ένα σύστημα μάχης, με την ονομασία «The Art of Battle». Εστιάζοντας στην ιστορική ακρίβεια και αυθεντικότητα, όλα τα όπλα, όλες οι πανοπλίες και όλα τα επιμέρους στοιχεία βασίζονται σε ιστορικά ευρήματα. Τυλίγοντας όλα τα παραπάνω με μυθοπλασία, ώστε να έρθουν αντιμέτωπες οι τρεις φατρίες, ο νέος fighting τίτλος της Ubisoft αναμένεται ιδιαίτερα «καυτός».

Η Ubisoft μάς κάλεσε σε έναν ειδικά διαμορφωμένο και πραγματικά πολύ ιδιαίτερο χώρο στο Παρίσι, όπου μας παρουσίασαν εκ νέου το παιχνίδι, του οποίου ήδη είχαμε δει μέρος πριν μερικούς μήνες.

Προτού προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το Video Preview με σχολιασμό από όσα είδαμε τόσο από το multiplayer, όσο και από το story mode:

– Video Preview:

– Αποστολή στο Παρίσι:

Δείτε φωτογραφίες από τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο του Παρισιού:


Ένας τρομακτικά επιβλητικός σαμουράι μας περίμενε στην κορυφή της σκάλας.
Αφού εξετάσαμε τη διακόσμηση, που είχαν ετοιμάσει οι υπεύθυνοι, είχε έρθει η ώρα για την ενημέρωσή μας, που διήρκεσε περίπου μία ώρα και αφορούσε στα νέα στοιχεία, που έχουν προστεθεί στον τίτλο από την τελευταία φορά, που τον είδαμε πριν αρκετούς μήνες.

Faction War
Το πρώτο πράγμα, για το οποίο μάθαμε είναι το Faction War. Πρόκειται για ένα συνεχόμενο cross-platform (PS4 / XB1 / PC) meta-activity, το οποίο στην ουσία προσμετρά τις νίκες όλων των παικτών που θα παίζουν online και ποια φατρία υποστηρίζουν και αυτόματα υπολογίζει ποια φατρία έχει τους περισσότερους πόντους. Σκεφθείτε κάτι σαν το Faction Wars του Mortal Kombat X, μόνο που εδώ έχουμε πιο ουσιαστικό αντίκτυπο. 

Οι οπτικές αλλαγές μιας πίστας μέσω του Faction War:

Έπειτα από κάθε αγώνα multiplayer, αναλόγως της φατρίας σας, θα κερδίζετε αντίστοιχα assets της συγκεκριμένης φατρίας, τα οποία στην πορεία θα μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε σε ένα board game, το οποίο είναι στην ουσία το Faction War. Μετακινείτε τα assets σας επάνω στο χάρτη του board game και έπειτα από συγκεκριμένο διάστημα, όποια φατρία έχει τα περισσότερα assets σε μια περιοχή, κερδίζει αυτήν την περιοχή, κάνοντάς τη δική της. 

Ο άμεσος αντίκτυπος που θα βλέπουν οι παίκτες από το Faction War είναι στις πίστες, όπου θα αλλάζουν αναλόγως του ποια φατρία ηγείται στην κάθε περιοχή. Είδαμε πολλά variations για κάθε πίστα (αναλόγως ηγουμένης φατρίας), τα οποία δίνουν πολύ διαφορετικά στοιχεία στην κάθε πίστα: από καιρικά φαινόμενα, μέχρι φωτισμό, αντικείμενα και άλλα πολλά. To For Honor θα προσφέρει συνολικά 12 πίστες με 4-6 διαφορετικά variations για την κάθε μία, φτάνοντας συνολικά πάνω από 60 διαφορετικά περιβάλλοντα!

Multiplayer (NEW Elimination Mode!)

Πρώτα ενημερωθήκαμε για τρεις ακόμα νέους χαρακτήρες (έναν από κάθε φατρία): 

– Peacekeepers: Πρόκειται για τους assassins της φατρίας των Ιπποτών.
– Shugoki: Πρόκειται για τους heavy ήρωες της φατρίας των Σαμουράι.
– Warlords: Πρόκειται για τους heavy ήρωες της φατρίας των Βίκινγκς.

Έτσι, φτάσαμε στους 9 διαθέσιμους ήρωες από τους 12 συνολικά, που θα είναι διαθέσιμοι κατά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Και οι 9 ήρωες ήταν διαθέσιμοι στο multiplayer παιχνίδι μας, ενώ κατά το συγκεκριμένο session μάς δόθηκε η δυνατότητα να δοκιμάσουμε -εκτός των Domination και Duel, που είχαμε ήδη δει- το ολοκαίνουργιο mode Elimination.

Πρόκειται για αγώνες 4v4 μαζί με A.I. αντιπάλους/συμμάχους, όπου ο νικητής θα είναι αυτός που θα κερδίσει 3 γύρους. Η διαφορά με το Domination είναι ότι δεν υπάρχει respawn, αλλά υπάρχει revive. Σε κάθε γύρο έχετε μόλις μία ζωή, αλλά αν πεθάνετε και δεν σας έχουν εκτελέσει, μπορεί κάποιος σύμμαχός σας να σας επαναφέρει στη ζωή, κάνοντάς το έτσι ένα ιδιαίτερα στρατηγικό mode, όπου θα πρέπει να παίξετε προσεκτικά.

Η ισορροπία επίσης στους ρόλους των παικτών της ομάδας σας φέρνει καλύτερα αποτελέσματα, καθώς θα χρειαστεί να αντικρούσετε και τους αντιπάλους σας με αποδοτικό τρόπο. Οι ισορροπίες αρχίζουν και χαλάνε όταν υστερείτε αριθμητικά, όμως αν καταφέρετε και «γυρίσετε το ματς», η ικανοποίηση είναι τεράστια, κάνοντας έτσι το συγκεκριμένο mode ιδιαίτερα εθιστικό.

Story Mode:

Έπειτα από το Multiplayer κομμάτι, δοκιμάσαμε ένα μέρος του αναμενόμενου story mode. Συγκεκριμένα, είχαμε στη διάθεσή μας δύο αποστολές, που δεν είχαμε ξαναδεί: την «Sabotage» και την «Raiding the Raiders».

Στην Sabotage αναλάβαμε το ρόλο μιας Peacekeeper (φατρία Ιπποτών). Η αποστολή ήταν αυτό που θα αποκαλούσαμε σε άλλο παιχνίδι «stealth mission», αλλά στο For Honor δεν υπάρχει stealth. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι μας προέτρεψε να προχωρήσουμε και να σκοτώσουμε μερικούς ανυποψίαστους εχθρούς, καθώς προχωρούσαμε στα σκοτάδια. Επιπρόσθετα παρουσιάστηκαν κάποια collectibles, που είδαμε για πρώτη φορά, τα οποία όταν τα ανακαλύψετε, προσθέτουν μερικές ακόμα λεπτομέρειες στο σενάριο.

Το συγκεκριμένο level είναι και το μόνο που μας άφησε μια περίεργη γεύση από όλα όσα είδαμε, καθώς φάνηκε να παίρνει απλά το λαμπρό σύστημα μάχης του τίτλου και να σας βάζει να το χρησιμοποιήσετε σε stealth αποστολή, κάτι το οποίο φάνηκε ελαφρώς άτοπο. Έδωσε βέβαια ευκαιρίες να χρησιμοποιήσουμε τις ειδικές ικανότητες του χαρακτήρα, αλλά και σε μερικά σημεία όντως επιτεθήκαμε με stealth τρόπο από ψηλά, όπου προσγειωθήκαμε πάνω στον εχθρό μας. 

Η δεύτερη αποστολή ευτυχώς βελτίωσε αισθητά τα πράγματα με περισσότερες επιλογές gameplay, μεγαλύτερη ποικιλία και πιο καλή δομή. Αυτή τη φορά αναλάβαμε μια γυναίκα Βίκινγκ, ενώ είχαμε και τη βοήθεια άλλων Βίκινγκς για να εξουδετερώσουμε (στην ουσία να κάψουμε ένα ολόκληρο χωριό) μιας άλλης φατρίας Βίκινγκς, που μας είχαν προδώσει. Εκτός από το τυπικό boss fight, στο τέλος της πίστας μάς εξέπληξε με μια κούρσα πάνω σε άλογα, όπου έπρεπε να αποφύγουμε διάφορα εμπόδια και εχθρούς. Η υλοποίηση δεν είχε ιδιαίτερο βάθος, αλλά υπήρχε αυτή η ποικιλία που χρειαζόταν.

Γενικά, οι δύο αποστολές που είδαμε από το story mode μας άφησαν με απορία περισσότερο και με αγωνία να δούμε αν τελικά ο τίτλος θα έχει ουσιώδες single player. Σε μια εποχή, που όλο και περισσότερες εταιρείες εστιάζουν στο multiplayer, δε θα θέλαμε να δούμε την Ubisoft, που μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές με τις ιστορίες της να αφήνει αυτό το κομμάτι πίσω για χάρη του multiplayer. Το For Honor θυμίζει σε πολλά σημεία το Ryse: Son of Rome με ένα βαθύτερο σύστημα μάχης. Άραγε θα καταφέρει να το ξεπεράσει σε ποιότητα σεναρίου ή σε εντυπωσιακά setpieces; Θα το μάθουμε τον Φεβρουάριο…

Συμπεράσματα:

Εν κατακλείδι, το For Honor αναμένεται να είναι ένας από τους σημαντικότερους τίτλους για το 2017. Τα όσα είδαμε μας έδειξαν ότι η εταιρεία είχε μια εξαιρετική πρώτη ύλη για να πατήσει (The Art of Battle) και έχτισε πάνω της ένα υπερπλήρες παιχνίδι, που φαίνεται να κάνει τα σωστά βήματα.

Οπτικά είναι εντυπωσιακό, το σύστημα μάχης του χρειάζεται εκμάθηση, αλλά είναι βαθύ και επιβραβεύει τον παίκτη για την αφοσίωση, ενώ η δομή του τίτλου με το Faction War φαίνεται να αποκτά νέο επίπεδο, που το κάνει ακόμα πιο ουσιαστικό. Ελπίζουμε μόνο και το Story Mode να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες μας.

Το For Honor θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC.
Αναμένεται νέα Beta έκδοση διαθέσιμη για όλους τον Ιανουάριο.