Ένα από τα κυρίαρχα πλέον ονόματα της βιομηχανίας είναι αυτό του CEO της nVIDIA, κ. Jen-Hsun Huang, καθώς πέραν του γεγονότος ότι η εταιρεία του είναι η τελευταία από τις δύο μεγαλύτερες εναπομείναντες στον χώρο ανάπτυξης πανίσχυρων τσιπ-γραφικών (η άλλη είναι η AMD/ATI), τους τελευταίους δώδεκα μήνες η παρουσία της έχει αυξηθεί κυρίως λόγω των τσιπ-καρδιάς για συσκευές ταμπλέτες, Tegra και Tegra 2, που κατοικοεδρεύουν σε όσες «φοράνε» το Λειτουργικό Σύστημα Android της Google.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς, όμως, οι πωλήσεις αυτών των συγκεκριμένων προϊόντων κρίνονται λίαν απογοητευτικές για τον προαναφερθέντα κύριο CEO, όπως και για τον Sanjay Jha, CEO του τμήματος Mobility της Motorola. Η τελευταία έχει διαθέσει εδώ και λίγους μήνες την εντυπωσιακή ταμπλέτα Motorola Xoom…που τελικά αποδείχθηκε όχι και τόσο εντυπωσιακή, από μεριάς πωλήσεων: μόλις 250.000 κομμάτια πουλήθηκαν από τα τέλη Μαρτίου μέχρι σήμερα, τη στιγμή που ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής της αγοράς και ισχυρότερος αντίπαλος, το iPad 2, πούλησε ένα εκατομμύριο κομμάτια στο πρώτο Σαββατοκύριακο που διατέθηκε στη λιανική στις αρχές του Απριλίου.

«Οι καταναλωτές θέλουν περισσότερες εφαρμογές για τις Android ταμπλέτες» δήλωσε ο Sanjay Jha, σημείο στο οποίο συμφωνεί ο CEO της nVIDIA, ενώ μάλιστα δεν διστάζει να καταθέσει και ο ίδιος τις απόψεις του, οι οποίες είναι «καταπέλτης» για τη νοοτροπία των εταιρειών κατασκευής Android ταμπλετών, αλλά και εν γένει για τον τρόπο λειτουργίας του «Android οικοσυστήματος» υπό την ευρεία έννοια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι πρόβλημα στα σημεία πωλήσεων. Είναι πρόβλημα εξειδίκευσης. Είναι πρόβλημα εναρκτήριας τιμής. Είναι πρόβλημα μάρκετινγκ προς τους καταναλωτές» δήλωσε ο Jen-Hsun Huang, εστιάζοντας ακριβώς στα παραπάνω προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ταμπλέτες Android, καθώς η Apple ενημερώνει πολύ καλύτερα τον υποψήφιο πελάτη περί των προϊόντων της λόγω εξειδικευμένων και πλήρως ενημερωμένων υπαλλήλων στα καταστήματα, οι διαθέσιμες εφαρμογές είναι πάρα πολύ περισσότερες στην Apple πλατφόρμα, ενώ η τιμή των ταμπλετών Android θα έπρεπε να είναι χαμηλότερη και, για να το κάνει αυτό, δεν θα έπρεπε οι Android συσκευές να διαθέτουν 3G συνδεσιμότητα και στο πιο μικρό μοντέλο – χωρίς 3G, θα μπορούσαν να είναι ακόμα πιο φθηνές, άλλωστε το καταναλωτικό κοινό προτιμά μια φθηνή ταμπλέτα μόνο με Wi-Fi, παρά μια ακριβότερη αρχική τιμή λόγω της επιπλέον συνδεσιμότητας μέσω 3G στο Διαδίκτυο.

Βέβαια, ο Jen-Hsun Huang εν συνεχεία δεν ήταν τόσο καυστικός για την Android / Tegra 2 πλατφόρμα ταμπλετών, καθώς θεωρεί ότι οι βελτιώσεις είναι συνεχείς (εννοείται μέσω νέων συσκευών, αλλά αυτό είναι ένα άλλο πρόβλημα, αυτό της υπερ-πληθώρας ελαφρώς διαφορετικών Android ταμπλετών που προκαλούν σύγχυση στον καταναλωτή), ενώ διακρίνει πως σιγά – σιγά τα καταστήματα λιανικής αρχίζουν να διαμορφώνουν ξεχωριστούς χώρους για Android συσκευές και οι υπάλληλοι αρχίζουν να αποκτούν περισσότερες γνώσεις για την πλατφόρμα (στις Η.Π.Α. φυσικά, γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα η έλλειψη εξειδίκευσης και γνώσης, κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, είναι από τραγική και απαράδεκτη, έως σκανδαλωδώς τραγελαφική και για κλάματα)…

Περισσότερες πληροφορίες: http://news.cnet.com/8301-13924_3-20062940-64.html

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης