Μια διαφήμιση για το νέο iPad Pro προκάλεσε σάλο, καθώς έδειξε μια υδραυλική πρέσα βιομηχανικού μεγέθους να συνθλίβει ένα πικάπ και μια τρομπέτα, αντικείμενα που συνδέονται με την ανθρώπινη δημιουργικότητα και να τα μετατρέπει σε ένα κομψό tablet.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επέκριναν τη διαφήμιση, η οποία δημοσιεύτηκε στο X από τον CEO της Apple, Tim Cook, ως «άστοχη», σε μια εποχή που η δημιουργική κοινότητα ανησυχεί για το μέλλον της με την εμφάνιση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης