Εμείς αυτό που θέλουμε να σημειώσουμε, ιδιαίτερα προς τους νεότερους χρήστες της τεχνολογίας, οι οποίοι ενδέχεται να μη γνωρίζουν εν γένει τα τεκταινόμενα της βιομηχανίας των προηγούμενων δεκαετιών, είναι ότι τα παραπάνω όχι μόνο είναι η πιο πάγια τακτική απ’ όλες που έχει η Microsoft στο πώς χειρίζεται το καθετί, αλλά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του «επιχειρείν» της, εκκινώντας από τα μέσα 80ς έως και σήμερα, που συνετέλεσε ή καλύτερα άνοιξε και διατήρησε ανοιχτό τον δρόμο για την απόλυτη μονοπωλιακή κυριαρχία της εταιρείας.
Όχι και τόσο «σωστές» πρακτικές θα έλεγαν κυρίως οι «παλιοί» του χώρου, εμφανώς όμως αποδοτικές, καθώς είναι γνωστή σε όλους η γιγάντωση της Microsoft την περίοδο 1989-2005, οπότε και εφαρμόσθηκε ο προαναφερθείς τρόπος επιχειρηματικής τακτικής και δεοντολογίας (αν μπορεί καν να θεωρηθεί δεοντολογία η κατακρεούργηση ιδεών, ελευθερίας φαντασίας ανάπτυξης εφαρμογών και το «φίμωμα» του hardware).
Άλλωστε, αν θέλεις ως εταιρεία να έχεις τέτοιο βαθμό ελέγχου, γιατί δεν παρατάς το να φτιάχνεις μόνο λογισμικό και να αρχίσεις να δημιουργείς το δικό σου «κλειστό οικοσύστημα» à la Apple, όπου εκεί μπορείς να έχεις όσο έλεγχο, εξουσία και περιορισμούς θέλεις, χώρια που επιτέλους ενδέχεται να παρουσιάσεις και καμία σοβαρή συσκευή (για παράδειγμα, όχι όπως το αχώνευτο και πλήρως απωθητικό φορητό media player «Microsoft Zune» που μετά από λίγο χρόνο ζωής ακυρώθηκε);
Ευσεβείς πόθοι; Κατά πάσα πιθανότητα…
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.bloomberg.com/news/2011-05-31/microsoft-hardware-rules-troublesome-for-makers-acer-says.html?cmpid=yhoo