Το τολμηρό όραμα την ισχυρής αεροπορικής συμμαχίας ξεκίνησε να υλοποιείται το 1997. Σκοπός ήταν να ενισχύσει την αξία για τον επιβάτη μέσα από υπηρεσίες παγκόσμιας εμβέλειας, διεθνούς αναγνώρισης και ενιαίας εξυπηρέτησης και σήμερα διευρύνεται ακόμη περισσότερο, με σύμμαχο την τεχνολογία, για να προάγει μια αρμονική και αναβαθμισμένη εμπειρία για όλους τους επιβάτες. Σήμερα η αεροπορική συμμαχία της Star Alliance απαρτίζεται απο 26 κορυφαίες αεροπορικές εταιρίες. Το πελατοκεντρικό όραμα της συμμαχίας αποτυπώνεται σε ένα νέο επικοινωνιακό μήνυμα. “Together. Better. Connected.” «Μαζί. Καλύτερα. Συνδεδεμένοι»
Οι 26 αεροπορικές εταιρίες, μέλη της Star Alliance γιόρτασαν την 25η επέτειο δημιουργίας της πρώτης και κορυφαίας παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας στον κόσμο. Ο Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance δήλωσε σχετικά:
«Καθώς αναλογιζόμαστε την επιτυχία της Star Alliance να ενώσει τις κορυφαίες αεροπορικές παγκοσμίως, με αφορμή την 25η επέτειο από τη σύστασή της, παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι σε ένα όραμα όπου ο επιβάτης θα συνεχίσει να βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών μας αλλά και του παγκόσμιου δικτύου μας.Eίμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος για τις καινοτομίες που ξεκίνησαν από τη Star Alliance και τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της, καθώς επιδιώκουμε να είμαστε πάντα η πιο ψηφιακά πρωτοποριακή και καινοτόμα αεροπορική συμμαχία, παρέχοντας στον επιβάτη μας μια ενιαία και πλούσια ταξιδιωτική εμπειρία μοναδικών προνομίων. Τη φετινή χρονιά προσβλέπουμε σε περαιτέρω εξελίξεις στην ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας, τόσο σε ότι αφορά νέες και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές όσο και σε συναρπαστικές προσφορές που οι πιστοί επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών μελών μας θα απολαύσουν».
Μερικά από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της Star Alliance αλλά και τα μελλοντικά εγχειρήματα τα οποία θα συνεχίσει να επιδιώκει συνοψίζονται, ως εξής:
• Θεμελίωση ενός νέου μοντέλου συνεργασίας μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που εδραιώνει την πρωτοκαθεδρία της συμμαχίας παγκοσμίως.
• Δημιουργία για πρώτη φορά μιας co-branded πιστωτικής κάρτας σε μια από τις περιφερειακές αγορές, η οποία θα προσφέρει την ευκαιρία στους επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών από όλα τα μέλη της συμμαχίας να κερδίζουν μίλια από τις αγορές τους
• Υιοθέτηση μιας κοινής δήλωσης για τους στόχους βιωσιμότητας, με τις αεροπορικές εταιρείες μέλη της συμμαχίας να δεσμεύονται από κοινού για μηδενικούς ρύπους και συνεπακόλουθες κοινές δράσεις για την απανθρακοποίηση
• Η υπηρεσία για του βιομετρικούς ελέγχους που τέθηκε σε εφαρμογή το 2020 και είναι πλέον διαθέσιμη σε τέσσερα μεγάλα αεροδρόμια: Φρανκφούρτη, Μόναχο και Βιέννη – με το Αμβούργο να έχει προστεθεί μόλις τον Απρίλιο του 2022.
• Επέκταση της Υπηρεσίας Ψηφιακής Σύνδεσης για την ενίσχυση των Κέντρων Σύνδεσης της Star Alliance, που διευκολύνουν τόσο τους επιβάτες με μετεπιβίβαση στα μεγάλα αεροδρόμια όσο και των αεροπορικών εταιρειών που τους εξυπηρετούν. Αυτή η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου και σύντομα θα επεκταθεί και σε ένα ακόμη βασικό αεροπορικό κόμβο στην Ευρώπη.
• Βραβευμένα lounges της Star Alliance σε Λος ‘Αντζελες και αλλού, αλλά και άλλα αντίστοιχης υψηλής αισθητικής lounges σε Άμστερνταμ, Ρώμη, Ρίο ντε Τζανέιρο και Παρίσι με νέες δυνατότητες για πρόσβαση επ’ αμοιβή οι οποίες σταδιακά θα παρέχονται.
• Συλλογή και online εξαργύρωση μιλίων εξαργύρωσης και μιλίων επιβράβευσης και για τις 26 εταιρείες μέλη της συμμαχίας.