Με πρωτοβουλία του ΕΟΤ διεξάγεται για πρώτη φορά στην Αθήνα το ετήσιο συνέδριο «Market Intelligence Group (MIG) and Marketing Group» της ETC , στις 7-9 Φεβρουαρίου 2024.
Αντικείμενο του συνεδρίου είναι o σχεδιασμός και η αξιολόγηση των ετήσιων δράσεων καθώς και η ανταλλαγή απόψεων και καλών πρακτικών, μεταξύ των μελών της ETC, σε θέματα έρευνας, προώθησης και προβολής των προορισμών αλλά και της Ευρώπης συνολικά.
Στο διάστημα του διημέρου θα πραγματοποιηθούν δύο συνεδρίες. Η πρωινή συνεδρίαση, αφορά μια κλειστή συνάντηση για τα μέλη του Marketing Intelligence Group και του Marketing Group αποκλειστικά ενώ η απογευματινή συνεδρίαση περιλαμβάνει παρουσιάσεις και συμπεράσματα της ETC και είναι ανοιχτή στο κοινό. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (European Travel Commission -ETC) από το έτος ιδρύσεώς της το 1948, αποτελεί έναν μη κερδοσκοπικό Οργανισμό με μέλη Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού. Οι δράσεις της στοχεύουν στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος από άλλες χώρες προς την Ευρώπη μέσα από ενέργειες marketing και ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών προς όφελος κάθε μέλους.
Ο Ε.Ο.Τ. είναι ένα από τα 19 ιδρυτικά μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την Ελλάδα και την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, για το συνέδριο της ETC ανέφερε ότι «η Ελλάδα έχει ηγετικό ρόλο στην ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία και λόγω των επιδόσεών μας στα τουριστικά μεγέθη αλλά και γιατί μπορούμε να πρωτοπορούμε στη διαμόρφωση των εξελίξεων στον κλάδο. Ο ΕΟΤ έχει άριστη και πολυετή συνεργασία με το ETC και στηρίζει από την πρώτη στιγμή τη διεξαγωγή αυτού του σπουδαίου γεγονότος. Είναι χαρά μας να υποδεχθούμε τους ομολόγους μας από όλη την Ευρώπη και μια εξαιρετική ευκαιρία να παρουσιάσουμε τις ευκαιρίες για ταξιδιωτικές εμπειρίες στη χώρα μας κατά τους χειμερινούς μήνες καθώς και την Αθήνα ως city break προορισμό, επεσήμανε ο Δημήτρης Φραγκάκης».