Η ταυτόχρονη παρουσία του ΟΦΗ και του Άρη στη Super League μετά από καιρό, το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος για τη σύνθεση των πλέι οφ και ο αυξημένος ανταγωνισμός, δημιούργησαν μια θεαματική άνοδο στο μέσο όρο εισιτηρίων, που θα ήταν ακόμα μεγαλύτερος, αν έξι παιχνίδια δεν διεξάγονταν κεκλεισμένων των θυρών.

Την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, είχαμε κατά μέσο όρο 6.626 εισιτήρια, την καλύτερη επίδοση των τελευταίων εννέα ετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να βρει κανείς καλύτερο μέσο όρο, πρέπει να γυρίσει στο 2010-11. Ο Ολυμπιακός είχε τα περισσότερα εισιτήρια απόλυτα αριθμητικά, αλλά και σε μέσο όρο ανά αγώνα, με τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ να ακολουθούν.

Σημαντική παράμετρος, η οποία ενδέχεται να οδηγήσει σε νέο ρεκόρ προσέλευσης θεατών στα γήπεδα, τουλάχιστον από την ίδρυση της Super League, είναι οι αγώνες πλέι οφ και πλέι άουτ, οι οποίοι αναμένεται να οδηγήσουν στην κορύφωση του ενδιαφέροντος των φιλάθλων, με αλλεπάλληλα ντέρμπι και αγώνες υψηλού ενδιαφέροντος.

Ο μέσος όρος εισιτηρίων ανά αγώνα στα χρόνια της Super League (δεν προσμετρώνται οι αγώνες που έχουν γίνει χωρίς θεατές):

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

2006-07: 6.183

2007-08: 6.460

2008-09: 7.534

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

2009-10: 7.944

2010-11: 6.806

2011-12: 5.253

2012-13: 4.864

2013-14: 4.018

2014-15: 3.456

2015-16: 4.306

2016-17: 4.026

2017-18: 4.236

2018-19: 5.432

2019-20: 6.626

Γκολ με τη… σέσουλα!

Παράλληλα, ρεκόρ πενταετίας σε μέσο όρο γκολ σημειώθηκε την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, με 444 γκολ σε 182 αγώνες, δηλαδή 2,44 γκολ ανά αγώνα.

Είναι η καλύτερη επίδοση σε γκολ τα τελευταία πέντε χρόνια και η τρίτη καλύτερη στα χρόνια της Super League. Μόνο το 2013-14 και το 2014-15 είχαμε ψηλότερο μέσο όρο.

Ο μέσος όρος γκολ ανά αγώνα στα χρόνια της Super League:

2006-07: 2.33

2007-08: 2.34

2008-09: 2.16

2009-10: 2.34

2010-11: 2.20

2011-12: 2.23

2012-13: 2.13

2013-14: 2.54

2014-15: 2.48

2015-16: 2.26

2016-17: 2.32

2017-18: 2.21

2018-19: 2.29

2019-20: 2.44

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης