Το νέο σήμα της ομάδας παρουσίασε την Παρασκευή (7/8) σε συνέντευξη Τύπου η ΠΑΕ ΟΦΗ.

Με αυτόν τον τρόπο η κρητική ομάδα γυρίζει σελίδα, καθώς η ασπίδα, η οποία αποτελούσε το σήμα… κατατεθέν του συλλόγου, έδωσε τη θέση της σε έναν κύκλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ΠΑΕ ΟΦΗ αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της ότι «το νέο σήμα του ΟΦΗ αποτελεί έκφραση ενότητας, δύναμης, αυθεντικότητας και υπερηφάνειας. Ένας τέλειος κύκλος, που συμβολίζει έναν ολόκληρο κόσμο, ένα νέο ποδοσφαιρικό ήθος, το όραμα των ανθρώπων του ΟΦΗ για την ομάδα και το νησί της Κρήτης.

Ένας κύκλος που χωράει μέσα του τη μεγάλη κληρονομιά του ΟΦΗ, τις ακέραιες ποδοσφαιρικές του αξίες και τη σημαντική ιστορία της Κρήτης».

Στη σημερινή συνέντευξη Τύπου έδωσαν το «παρών» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Μιχάλης Μπούσης, οι αντιπρόεδροι Γιώργος Σαμαράς και Ηλίας Πουρσανίδης, ο διευθυντής ποδοσφαίρου, Γιάννης Σαμαράς, και ο εμπορικός διευθυντής, Λεωνίδας Παπαβασιλάκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Μπούσης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «όταν σας γνώρισα όλους ήταν ο Οκτώβρης του 2018, είχαμε μια ιδέα, είμαι υπερήφανος για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και υπερήφανοι για το νέο σήμα της ομάδα μας», ενώ ο Γιώργος Σαμαράς επισήμανε ανάμεσα σε άλλα: «Το σήμα του ΟΦΗ αποτελεί σήμα περηφάνιας και αυθεντικότητας, για το νησί μας και την ομάδα μας. Ένας κύκλος που δείχνει την μεγάλη περηφάνια για τον ΟΦΗ και τις ακέραιες ποδοσφαιρικές αξίες της Κρήτης».

Ο Ηλίας Πουρσανίδης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «είναι ένας τέλειος κύκλος που περικλείει με όραμα, ευγενή άμιλλα, τον κόσμο του ΟΦΗ. Αλλάζουμε και εξελισσόμαστε με το όραμα και τα μάτια μας στραμμένα στο μέλλον. Επιστρέψαμε και φροντίσαμε να επιβεβαιώσουμε τις αξίες που έχουμε ψηλά», ενώ ο Γιάννης Σαμαράς είπε ανάμεσα σε άλλα πως «το νέο σήμα εκτός από ιστορία έχει και ποδόσφαιρο.

Ο σχεδιασμός του συμβόλου του ΟΦΗ είναι εμπνευσμένος από τις τέσσερις γραμμές του γηπέδου, τις δύο εστίες και ο αγωνιστικός χώρος γίνεται ο πυρήνας του ΟΦΗ. Το ποδόσφαιρο αποτελεί για τον ΟΦΗ τον τόπο καταγωγής, το μέρος και την ίδια την Κρήτη». Τέλος, ο Λεωνίδας Παπαβασιλάκης δήλωσε για το σήμα ότι «η νέα ταυτότητα του ΟΦΗ σχεδιάστηκε σε διεθνές επίπεδο branding και σχεδιασμού. Αυτό που έγινε στον ΟΦΗ είναι έρευνα εδώ και αρκετών μηνών. Το αποτέλεσμα της έρευνας αποτελεί μια μεγάλη αλλαγή».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο μεταξύ, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο κ. Μπούσης υπογράμμισε ότι απέκτησε όλες τις μετοχές του συλλόγου και πως θα προχωρήσει μπροστά μόνος του ως μεγαλομέτοχος της ομάδας «για το καλύτερο δυνατό».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης