Τη νικήτρια ομάδα του Μουντιάλ της Ρωσίας θα τη μάθουμε το βράδυ της Κυριακής, μετά την ολοκλήρωση του τελικού ανάμεσα στη Γαλλία και την Κροατία.
Σε εταιρικό επίπεδο πάλι, οι σαμπάνιες έχουν ήδη ανοίξει στα γραφεία της Nike, η οποία είναι η χορηγός εμφανίσεων και των δύο φιναλίστ.
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που ο αμερικανικός κολοσσός βλέπει δύο «δικές του» ομάδες να φτάνουν στον τελικό, καταγράφοντας μία πολύ σημαντική νίκη έναντι των ανταγωνιστών του και ιδιαίτερα της Adidas, η οποία μάλιστα είχε περισσότερες εκπροσώπους στην τελική φάση του Μουντιάλ (12 έναντι 10 της Nike), αλλά είδε την πιο φημισμένη πελάτισσά της, την εθνική Γερμανίας, να αποκλείεται από τη φάση των ομίλων.

«Είχαμε τρεις ομάδες στην τετράδα των ημιτελικών και δύο εξ αυτών έφτασαν στον τελικό, κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά για τη Nike. Βρισκόμαστε πάνω από 20 χρόνια στο χώρο του ποδοσφαίρου και είναι η πρώτη φορά που θα έχουμε έναν τελικό όπου και οι δύο ομάδες φοράνε Nike», δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερ ο πρόεδρος του εμπορικού τμήματος της αμερικανικής εταιρείας, Ελιοτ Χιλ, που πρόσθεσε ότι το 65% των ποδοσφαιριστών που αγωνίστηκαν στο Παγκόσμιο Κύπελλο, φορούσαν παπούτσια της Nike.

Εκτός από τη Nike και την Adidas, που έχουν τη «μερίδα του λέοντος» στο χώρο του ποδοσφαίρου, στο Μουντιάλ της Ρωσίας εκπροσωπήθηκαν ακόμη έξι εταιρείες: τέσσερις ομάδες είχαν ως χορηγό εμφανίσεων την Puma, δύο τη New Balance, ενώ από μία ομάδα είχαν οι Errea, Hummel, Uhlsport and Umbro, με την τελευταία πάντως να έχει την πιο… χαρακτηριστική εμφάνιση, αυτή του Περού.