Το μεγαλύτερο «κομμάτι» των εσόδων της Ρεάλ Μαδρίτης, δεν προέρχεται ούτε από τις πωλήσεις στις φανέλες, ούτε από τις πωλήσεις παικτών, εισιτηρίων διαρκείας ή συνδρομών στο «Σαντιάγο Μπερναμπέου». Ούτε καν από τα (ούτως ή άλλως πολύ υψηλά) τηλεοπτικά δικαιώματα του κλαμπ. Αλλά από τις χορηγικές συμφωνίες που έχει επισυνάψει με μεγάλες εταιρίες, ανά τον κόσμο μέσω του διαφημιστικού τμήματός της και του μάρκετινγκ.
Μόνο για την αγωνιστική περίοδο 2019/20, τα έσοδα της «βασίλισσας» από τους 14 χορηγούς της (τους δύο βασικούς, δηλαδή την «Adidas» και την «Emirates» κι άλλες 12 εταιρίες επιπέδου «Audi» και «Sanitas») φτάνουν τα 371 εκατ. Ευρώ. Ποσό που αντιστοιχεί στο 45% του προϋπολογισμού της χρονιάς.
Αυτό που… τρέμουν στη Ρεάλ Μαδρίτης, είναι τα οικονομικά «απόνερα» και οι «ζημιές» που μπορεί να προκαλέσει η πανδημία του ιού Covid-19 στους χορηγούς της, συμπαρασύροντας προς τα… κάτω και τα δικά της έσοδα.
Η Adidas (που πήρε δάνειο 2,4 δις από τη γερμανική κυβέρνηση για να «αντέξει») έχει υπογράψει συμβόλαιο με τους Μαδριλένους από το 2019 έως το 2028, που αποδίδει στον οργανισμό της Ρεάλ 100 εκατ. Ευρώ σε ετήσια βάση, συν μπόνους που μπορούν να φτάσουν έως και τα 50 εκατ. Ευρώ, ενώ η αεροπορική εταιρία προσφέρει άλλα 70 εκατ. Ευρώ ετησίως, στο «πορτοφόλι» των Μαδριλένων.
«Εάν δεν υπάρξει σύντομα… ποδόσφαιρο, οι χορηγοί ενδέχεται να αναζητούν επιστροφή μέρους των χρημάτων από τα συμβόλαιά τους ή να προβούν σε αναπροσαρμογές των συμφωνηθέντων», παραδέχθηκε ο διευθυντής χορηγιών της Ρεάλ Μαδρίτης, Ντέιβιντ Χόπκινσον, αναλύοντας τα πρώτα στοιχεία που έχουν φτάσει στα χέρια της διοίκησης των «μερένχες». Και τα οποία δεν είναι καθόλου… ενθαρρυντικά.