Η Αναντολού Εφές θα προτιμούσε να είχε ολοκληρωθεί η σεζόν και να κατακτούσε το τρόπαιο της Euroleague, καθώς βρισκόταν μόνη στην πρώτη θέση, όταν αποφασίστηκε η αναστολή των δραστηριοτήτων λόγω του κορωνοϊού.
Την Τετάρτη (1/7) πάντως οι διοικούντες τον τουρκικό σύλλογο έλαβαν μία ευχάριστη είδηση, καθώς η διοργανώτρια Αρχή του κορυφαίου ευρωπαϊκού διασυλλογικού πρωταθλήματος μπάσκετ ανακοίνωσε πως το βραβείο «Marketing Awards» καταλήγει στην Εφές!
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Ερυθρός Αστέρας και στην τρίτη η συμπολίτισσα της Αναντολού Εφές, Φενερμπαχτσέ.
Η Euroleague έλαβε υπόψη στη βαθμολογία τις ενέργειες των συλλόγων κατά τη διάρκεια του «lockdown» λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, διάστημα στο οποίο το Τμήμα Μάρκετινγκ της Αναντολού Εφές αποδείχτηκε ιδιαίτερα δραστήριο, με καμπάνιες και διάδραση με το φίλαθλο κοινό της. Κυρίως, η Αναντολού Εφές επιβραβεύτηκε γιατί οι αριθμοί της στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ιδιαιτέρα υψηλοί.
Η Εφές άφησε στη δεύτερη θέση τον Ερυθρό Αστέρα, ο οποίος γιόρτασε την 75η επέτειό του με την καμπάνια «Together we Stand, together we can», ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Φενερμπαχτσέ, η οποία χάρη στη βοήθεια της Beko, βασικού χορηγού της, εκπόνησε το πρόγραμμα «Eat like a pro», στο οποίο βοήθησε τον κόσμο να μάθει να ζει και να τρώει πιο υγιεινά.