Η Έβερτον εμφανίστηκε στον αγώνα με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με μία νέα χορηγία. Για πρώτη φορά οι «εφοπλιστές» έφεραν στο μανίκι της φανέλα της διαφήμιση από το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Angry Birds, το οποίο αναμένεται να φέρει στην αγγλική ομάδα περισσότερους από 80 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, μιας και τα νούμερα του παιχνιδιού εντυπωσιάζουν.
Πρόκειται για μια νέα πολυετή συμφωνία, της οποίας παραμένουν άγνωστες οι οικονομικές λεπτομέρειες.
«Τα Angry Birds είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια παιχνιδιών όλων των εποχών. Όλοι είναι ενθουσιασμένοι που μπορούν να συνεργαστούν με μια τόσο δημιουργική, δυναμική και φιλόδοξη μάρκα», είπε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Εβερτον, Ρόμπερτ Ελστόουν.
Να σημειωθεί ότι, εκτός από την Εβερτον, τα Angry Birds, έχει επίσης καινοτόμες διεθνείς συνεργασίες με NASA, NBA, McDonalds, Sony και Lego.