Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας αποτελεί στο μυαλό του κάθε δρομέα κάτι διαφορετικό. Για άλλους σημαίνει πρόκληση, για άλλους χαρά και για άλλους ραντεβού με την ιστορία.

Για την Γκλόρια Πριβιλέτζιο, επαγγελματία αθλήτρια μεγάλων αποστάσεων, ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας είναι μια μικρογραφία της ζωής, αφού μέσα από τη διαδρομή, την οποία ξεκινάς με έναν στόχο, μαθαίνεις να ξεπερνάς τα εμπόδια που σου παρουσιάζονται και να γίνεσαι πιο δυνατός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εφέτος, ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, που διοργανώνεται όπως κάθε χρόνο από τον ΣΕΓΑΣ, με Μεγάλο Χορηγό τον ΟΠΑΠ, γιορτάζει 40 χρόνια. Για την Γκλόρια Πριβιλέτζιο, ωστόσο, η εφετινή, επετειακή διοργάνωση θα είναι ιδιαίτερη και για έναν ακόμη λόγο, αφού επιστρέφει στην εκκίνηση μετά το περσινό της «διάλειμμα» λόγω της γέννησης του παιδιού της.

Δείτε εδώ πώς περιγράφει η ίδια τη μοναδική εμπειρία του Μαραθωνίου της Αθήνας:

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SEGAS (@segas.gr)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τον Γιάννη Ρόκκα, Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, ο Μαραθώνιος είναι συνυφασμένος με τρεις λέξεις. Παράδοση, συμμετοχή, γιορτή. Αποτελεί ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός, ορόσημο για την πόλη, το οποίο προσελκύει χιλιάδες δρομείς από κάθε σημείο του πλανήτη. Γι αυτό και ο ΟΠΑΠ στηρίζει σταθερά εδώ και 13 χρόνια την κορυφαία γιορτή του αθλητισμού, ως Μεγάλος Χορηγός. Έτσι και εφέτος θα δώσει δυναμικά το «παρών» στις 11 και 12 Νοεμβρίου, με πολλές δράσεις και εκπλήξεις που θα προσφέρουν μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SEGAS (@segas.gr)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης