Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Valentino εστιάζει στην ιδέα της ενσυναίσθησης και έχει σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για το νοσηλευτικό ίδρυμα Spallanzani Hospital στη Ρώμη.
Για την καμπάνια με τίτλο #ValentinoEmpathy για την προώθηση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 φωτογραφήθηκαν καλλιτέχνες και μοντέλα σε μέρη, στα οποία βιώνουν την περίοδο της απομόνωσης φορώντας δημιουργίες του ιταλικού οίκου.
H Γκουίνεθ Πάλτροου, η Λόρα Ντερν, η Κρίστι Τέρλινγκτον και η Ναόμι Κάμπελ φωτογραφήθηκαν όχι από φωτογράφους, αλλά από εκείνους με τους οποίους περνούν τις μέρες της απομόνωσης λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Σύμφωνα με τον Valentino, όλοι επέλεξαν να συμμετάσχουν στο πρότζεκτ δωρίζοντας τον χρόνο και την παρουσία τους.
Η καμπάνια #Valentinoempathy γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της κοινής εμπειρίας ενσυναίσθησης και διασύνδεσης της ζωής εν μέσω της πανδημίας, σε απομόνωση και κοινωνική αποστασιοποίηση.
Ο οίκος Valentino, που ανήκει στον όμιλο επενδύσεων Mayhoola με έδρα το Κατάρ, θα δωρίσει ένα εκατομμύριο δολάρια στο Lazzaro Spallanzani, νοσοκομείο αναφοράς για τον κορωνοϊό.
Στην αρχή της υγειονομικής κρίσης, ο όμιλος Mayhoola και ο Valentino δώρισαν δύο εκατομμύρια δολάρια στο νοσοκομείο του Μιλάνο Luigi Sacco στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας, ένα εκατομμύριο ευρώ στη γαλλική οργάνωση La Fondation Hôpitaux de Paris – Hôpitaux de France και ένα εκατομμύριο δολάρια στο νοσοκομείο που δημιουργήθηκε στο εμπορικό εκθεσιακό κέντρο της Μαδρίτης.
Από την παρουσίαση της συλλογής Valentino στο Παρίσι, την 1η Μαρτίου, ο επικεφαλής σχεδιαστής του οίκου, Πιερπάολο Πιτσόλι είναι σε απομόνωση με την οικογένειά του στη βίλα τους, στο Νετούνο, παραθαλάσσια πόλη νότια της Ρώμης.
«Είμαστε πάντα συνδεδεμένοι μέσω της ενσυναίσθησης, καθώς είμαστε όλοι φτιαγμένοι από συναισθήματα. Έχουμε γίνει ισχυρότεροι μέσω της διασύνδεσης μέσα στη δική μας κοινότητα. Είμαστε άνθρωποι γεμάτοι ενέργειες και αυτές οι ενέργειες προκαλούν αλλαγές, θετικές» εξήγησε.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ