Tα τρία πρώτα βραβεία του Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών της Κροατίας κέρδισε το φιλμ του Νίκου Μαστοράκη Alimos, Greek Riviera’s Blue Diamond. Το φεστιβάλ που, λόγω Covid έγινε χωρίς κοινό αλλά digital online, απένειμε το Grand Prix καλύτερης ταινίας, το βραβείο καλύτερου σκηνοθέτη και το βραβείο καλύτερου τουριστικού προορισμού στους δημιουργούς του φιλμ, που έχει τώρα πέντε συνολικά βραβεία.

Ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης δήλωσε «Είμαι χαρούμενος και υπερήφανος τόσο για τις διακρίσεις στο ίδιο το φιλμ όσο και για το ότι βραβείο καλύτερου τουριστικού προορισμού που απέσπασε ο  Άλιμος. Τα διεθνή φεστιβάλ, το ένα μετά το άλλο, εκτιμούν και βραβεύουν το υψηλό επίπεδο του φιλμ και την αριστοτεχνική σκηνοθεσία, αλλά και την ίδια την πόλη μας για την ποιότητα ζωής που εξασφαλίζει στους δημότες της. Για μια ακόμη φορά, τρία «ευχαριστώ» στον Νίκο Μαστοράκη που μας φέρνει τόσες σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Επόμενος σταθμός, το φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ, όπου είμαστε ήδη φιναλίστ» είπε ο Νίκος Μαστοράκης, προβλέποντας ότι το φιλμ για τον Άλιμο ίσως ξεπεράσει σε βραβεία εκείνο που ο ίδιος έκανε δυο χρόνια πριν για τη Μύκονο και που είχε συγκεντρώσει πέντε διεθνή βραβεία και πολλές επίσημες συμμετοχές.

«Αποφασίζοντας να κάνουμε ένα τουριστικό φιλμ για τον Άλιμο, η πρόκληση ήταν να προβάλουμε μεν την πόλη αλλά όχι με τα γνωστά και πολυχρησιμοποιημένα κλισέ. Επέλεξα να τη δω εντυπωσιακά μεν, αλλά με το συναίσθημα στην αφήγηση ένα «κλικ» πάνω από την εντυπωσιακή οπτική της παρουσία, αφήνοντας να κάνει ο θεατής τα σχόλια που εμείς αποφύγαμε. Το Grand Prix της Κροατίας είναι ιδιαίτερα τιμητικό για τον Αλιμο και τον τολμηρό σε σκέψη και δράση δήμαρχό του, αλλά και για την ίδια τη χώρα αφού τέτοιες διακρίσεις προσθέτουν στη γενική όμορφη εικόνα της, ακόμη και στους δύσκολους αυτούς καιρούς. Aποδεικνύεται επίσης ότι η ευρηματικότητα του low budget, συνδυασμένη με την τόλμη της αυτοδιοίκησης, φέρνει εντυπωσιακότερα αποτελέσματα από τις πολυδάπανες καμπάνιες της κρατικής μηχανής που συνήθως τις τρώει… η μαρμάγκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το φιλμ το χαρακτηρίζουμε Made in Greece, made by Greeks και τα συγχαρητήρια ανήκουν σε μια μικρή αλλά δυναμική ομάδα που, με εκατοντάδες ώρες κοπιαστικής δουλειάς, με ακολούθησε σε κάθε γωνιά του Αλίμου, από τον αέρα, τη γη και την αναπόφευκτα σαγηνευτική του θάλασσα.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To φιλμ “Aλιμος, το Γαλάζιο Διαμάντι της Ελληνικής Ριβιέρας» με ελληνικούς υποτίτλους, από σήμερα μπορούν να το δουν όλοι σε highdefinition, κάνοντας απλώς κλικ στα links:

https://youtu.be/oBVz3gWb0Yk

https://vimeo.com/462278793

Μερικά στοιχεία για το φίλμ: Γυρίστηκε με HD κάμερες 6 διαφορετικών ειδών (δυο drone, handheld, gimbal, telephoto, underwater)  σε συνολικά 28 ημέρες και νύχτες. Camera και drone: Αλέξης Αλεξίου. Δευτερη camera: Νίκος Μουρατίδης. Μοντάζ: ‘Εκτωρ Μπαρδάκος/Νίκος Μαστοράκης. Coloring: Μάνθος Σάρδης. Graphics: Σοφία Γεωργάκη. Αφηγητης:  Άρης Γεροντάκης. Παραγωγή: OmegaEntertainment. ExecutiveProducers: Κυριακή Τσανάκαλη, Νίκος Μουρατίδης. Σενάριο: Νίκος Μαστοράκης/FredPerry. Σκηνοθεσία και παραγωγή: Νικος Μαστορακης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης