Ο Χάρης Κακαρούχας μέσα από τη δουλειά του στην Κούβα αναζητούσε να παρουσιάσει έναν τόπο που ζει στον μύθο. Το έργο του αποτελεί ένα προσωπικό του ημερολόγιο, αφηγούμενος, χωρίς να αναλύει ή να σχολιάζει τα άτομα που επιλέγει να φωτογραφήσει στο οικείο περιβάλλον τους. Συνθέτει πορτρέτα από ανθρώπους όλων των ηλικιών που τους παρουσιάζει σε φυσικές στάσεις, ενώ παράλληλα στρέφει τη ματιά του σε κοινότοπα στοιχεία των χώρων, όπως απλωμένα πολύχρωμα υφάσματα, αέρινες γάζες, εικόνες κρεμασμένες σε φθαρμένους τοίχους, πολύχρωμες ταπετσαρίες κ.ά. Στα 41 φωτογραφικά έργα του από τη συλλογή του Μ.Φ.Θ. κυρίαρχο ρόλο παίζει και το χρώμα, το οποίο πέρα από μια αισθητική εμπειρία, συνιστά έναν τρόπο κατανόησης του τρόπου που αισθάνθηκε και κατανόησε την εμπειρία αυτή ο δημιουργός.

Η έκθεση διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας (Γενική Διεύθυνση Σύγχρονου Πολιτισμού, Διεύθυνση Εικαστικών, Τμήμα Φωτογραφίας), με την υποστήριξη της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Σεράγεβο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρης Κακαρούχας

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Χαρτογραφία, Θεωρία και Οπτική Αντίληψη του Χρώματος στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης (M.Sc.). Τα τελευταία 16 χρόνια ασχολείται με την καλλιτεχνική φωτογραφία. Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στο τμήμα Art & Design του Πανεπιστημίου του Derby. Έχει ασχοληθεί με Art Therapy, πάνω στην οποία παραδίδει σεμινάρια.

Κύριες Φωτογραφικές Εκθέσεις (Ομαδικές)
Πολιτιστικό Κέντρο Αθήνας, 1992, 1994, 1996 Spilibergo, Βενετία, Ιταλία, 1997
Σπίτι της Κύπρου, 1998 Fototeca de Cuba, Αβάνα, 1998 La Casa Elizalde, Βαρκελώνη, Ισπανία, 2000
Περούτζια, Ιταλία, 2002
National Portrait Gallery, Λονδίνο, 2003 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κύριες Φωτογραφικές Εκθέσεις (Ατομικές)

Φωτογραφικός Κύκλος, Αθήνα, 1994 & 2000 Σιδηροδρομικός Σταθμός Πελοποννήσου, Αθήνα, 1997 Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, 2003 Μουσείο Μπενάκη, 2006

Διάρκεια:
27/02/2009 – 13/03/2009

Ωράριο:
10:00-19:00

Χώρος:
– IPC Gallery, Luledzina b.b – Sarajevo

Φορέας διοργάνωσης: 
Υπουργείο Πολιτισμού

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης