Ο όρος «Silicon Valley» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1971, όταν ο δημοσιογράφος, Ντον Χέφλερ έγραψε στο περιοδικό Electronic News για μια ομάδα νέων Καλιφορνέζων που ανταγωνίζονταν μεγάλους οργανισμούς παραγωγής μικροτσίπ και ήταν εκείνοι που δημιούργησαν τον πρώτο προσωπικό υπολογιστή στον κόσμο.

Αντλώντας έμπνευση από το αρχικό DNA της Silicon Valley, το brand Tod’s αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια έρευνα που θα επέτρεπε στους οραματιστές, σχεδιαστές και εκπροσώπους δημιουργικών τομέων να εκφραστούν και να φανταστούν νέα και συναρπαστικά project.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τίτλο «Silicon Valley. No_Code Life» ο όμιλος Tod’s δημιούργησε ένα βιβλίο 190 σελίδων για να δώσει μια νέα εικόνα της Κοιλάδας προσφέροντας ένα εργαλείο που μπορεί να διερευνήσει την πραγματική της φύση και να διαλύσει το μυστήριο που την περιβάλλει, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως: σε τι είδους σπίτια ζουν οι κάτοικοί της; ποια αυτοκίνητα οδηγούν; σε ποια εστιατόρια πηγαίνουν οι μεγιστάνες της τεχνολογίας; πού συναντιούνται για να συζητήσουν για τις επιχειρήσεις; πώς περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους;

Οι φωτογραφίες του βιβλίου είναι του Ιρανο-Αμερικανού Ραμάκ Φαζέλ, ο οποίος το 2019 διέσχισε τους δρόμους της Κοιλάδας για δέκα ημέρες και κατέγραψε με τον φωτογραφικό φακό του την τοπική κοινότητα.

Ο Ραμάκ Φαζέλ ταξίδεψε και ανακάλυψε μυστικά που αφορούν έναν από τους πιο προστατευμένους θύλακες στον κόσμο. Η χωρίς προηγούμενο εκπληκτική ανθρωπολογική έρευνά του χρησιμοποιεί το μέσο της φωτογραφίας για να αποκαλύψει ένα από τα πιο διάσημα μέρη στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εικόνες του βιβλίου παρουσιάζουν κατοίκους στα σπίτια τους, σε διάφορα καταστήματα και τοποθεσίες από όλη την Κοιλάδα. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομη περιγραφή, απομυθοποιούν και εξανθρωπίζουν τη Silicon Valley, η οποία, σύμφωνα με την ανθρωπολόγο, Σάρα Θόρντον που έχει γράψει τον πρόλογο, είναι «σαν το Χόλιγουντ, κυρίως ένας μύθος και μια επιχείρηση».

Το βιβλίο, που βασίστηκε σε ιδέα του Μικέλε Λούπι, υπεύθυνου ανδρικών συλλογών του Tod’s κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rizzoli International και εντάσσεται στο «No_Code» διατομεακό πρότζεκτ που σχεδιάστηκε από τον ιταλικό όμιλο πολυτελείας Tod’s και τον πρόεδρό του, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε με στόχο να εξετάσει τις αλλαγές στη σύγχρονη κοινωνία. Είναι μια υβριδική ιδέα που συνδυάζει την αναδυόμενη τεχνολογία με την ιταλική χειροτεχνία.

 Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης