Απάντηση στις επικρίσεις δημοτικών παρατάξεων για την εκδήλωση που έχει προγραμματίσει την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, έδωσε η «Τεχνόπολη» του Δήμου Αθηναίων.
Στη σχετική ανακοίνωση της, επισημαίνει ότι «είναι παράδοση, εδώ και δεκαετίες, κάθε ελληνικό σπίτι να υποδέχεται το νέο χρόνο από την Αθήνα, μέσω της δημόσιας τηλεόρασης. Η πρωτεύουσα μετρά αντίστροφα και κάθε γωνία της Ελλάδας συντονίζεται μαζί της. Οι εικόνες της γιορτινής Αθήνας, όπως και όλων των μεγάλων πόλεων στον κόσμο, προβάλλονται από τα παγκόσμια μέσα μαζικής ενημέρωσης» και «ο δήμος Αθηναίων τιμάει αυτή του την υποχρέωση, τα τελευταία χρόνια, μέσω της Τεχνόπολης, δεσμεύοντας συγκεκριμένα ποσά για αυτή τη μεγάλη γιορτή».
Σύμφωνα με την «Τεχνόπολη», όλα τα τελευταία χρόνια «η κεντρική εορταστική εκδήλωση για την αλλαγή του έτους έχει έναν σταθερό προϋπολογισμό που κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 190.000 ευρώ» και «σε αυτόν περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός, το σενάριο, η σκηνοθεσία, η καλλιτεχνική επιμέλεια, οι αμοιβές καλλιτεχνών, ο φωτιστικός σχεδιασμός, η σκηνογραφία, ο απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός, μελέτες και εγκαταστάσεις, όπως και οι αμοιβές προσωπικού για το σύνολο των αναγκαίων υπηρεσιών».
Στην απάντηση της, η «Τεχνόπολη» παραθέτει και τα σχετικά κόστη των παρελθόντων ετών, που όπως αναφέρει έχουν ως εξής: 2016 – 170.000 ευρώ, 2017 – 170.000 ευρώ, 2018 – 170.000 ευρώ, 2019 – 190.000 ευρώ, 2020 -227.000 ευρώ, 2021 – 211.000 ευρώ. Ακόμη, επισημαίνει ότι «τα δύο τελευταία χρόνια, λόγω της πανδημίας και των υγειονομικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, η εκδήλωση πραγματοποιείται χωρίς τη συμμετοχή κοινού, αποκλειστικά για τηλεοπτική μετάδοση. Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος σχεδιάστηκε η παραγωγή ενός μοναδικού καλλιτεχνικού θεάματος, υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών». Ειδικότερα, για τη φετινή εκδήλωση απασχολούνται περισσότεροι από 170 επαγγελματίες και 20 εταιρίες, «μέσα σε ένα διάστημα 30 ημερών, για την προετοιμασία, τον σχεδιασμό, το συντονισμό και την υλοποίηση της βραδιάς της παραμονής της Πρωτοχρονιάς».
Αναφέρει δε αναλυτικά τις εργασίες οι οποίες είναι μεταξύ άλλων: Σενάριο, Δομή, Concept – Σχεδιασμός Φωτισμών & Σκηνοθεσία – Μελέτη και Σχεδιασμός Εγκατάστασης, Μηχανικοί, Ηλεκτρολόγοι, Στατική Μελέτη – Μελέτη και Σχεδιασμός Ηχητικής/Φωτιστικής Εγκατάστασης & Προσωπικού, Τεχνική Διεύθυνση – 3D Σχέδια, Φωτορεαλιστικά – Μελέτη και Σχεδιασμός Σκηνογραφίας, Κατασκευή Σκηνικών- Σκηνοθεσία & Σχεδιασμός Τηλεοπτικής Κάλυψης- Μουσική Επιμέλεια Προγράμματος, Μαέστρος, Μουσικοί, Πρόβες, Στούντιο- Σχεδιασμός Animationthemes για LED WALL- Μελέτη, Σχεδιασμός, Συντονισμός & Οργάνωση Παραγωγής- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση Εξεδρών, Ικριωμάτων & κεντρικής σκηνής- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία Φωτιστικής & Ηχητικής Εγκατάστασης -Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία μουσικού εξοπλισμού – Εργασίες Ηλεκτρολογικής Εγκατάστασης- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία LedWalls- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία δικτύου wifi και ενισχυτικού σήματος κινητής στον χώρο διεξαγωγής -εγκατάσταση/Λειτουργία/Απεγκατάσταση γεννήτριας για όλη τη διάρκεια των εργασιών- Κατασκευή /Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση Σκηνικών – Ενοικίαση και Λειτουργία O.B. Van, Van δορυφορικής σύνδεσης, καμερών, Drone και γερανών κινηματογράφησης- Εργασίες προγραμματισμού ηχητικού & φωτιστικού εξοπλισμού – Προετοιμασία καλλιτεχνικής ομάδας, πρόβες & παράσταση (καλλιτέχνης – παρουσιαστής, 17μελής ορχήστρα, μαέστρος)- Ομάδα τηλεοπτικής κάλυψης (σκηνοθέτης, βοηθός σκηνοθέτη, υπεύθυνος ροής, συντονιστής, 10 οπερατέρ, υπεύθυνος OB Van, υπεύθυνος Van δορυφορικής σύνδεσης, Drone pilot)- Τεχνικό προσωπικό (ηχολήπτες, φωτιστές, stage manager) – Ομάδα Συντονισμού, Ροής και Υλοποίησης Παραγωγή και προσωπικό Φύλαξης καθ΄ όλη τη διάρκεια των εργασιών.