Τα brands μόδας εδώ και πολύ καιρό προσλαμβάνουν image makers για να αφηγούνται τις οπτικές τους ιστορίες κάθε σεζόν.
Οι διαφημιστικές καμπάνιες απαιτούν όραμα και δεξιότητες διαχείρισης των πρότζεκτ για να ενώσουν μια ομάδα αποτελούμενη από σχεδιαστές, φωτογράφους, σκηνοθέτες, μοντέλα, make up artists και hair stylists για να δημιουργήσουν τις εικόνες που αντανακλούν αυτές τις ιστορίες. Στην εποχή της Covid-19, οι φωτογραφίσεις μόδας δεν είναι προτεραιότητα.
Στη νέα εποχή αναζητούνται αυθεντικές ιστορίες και τα brand επινοούν νέους τρόπους σύνδεσης με το κοινό, μέσω πιο ρεαλιστικού φακού.
Η πιο πρόσφατη εκστρατεία που αντικατοπτρίζει όλα αυτά είναι του Acne Studios, το οποίο την περασμένη εβδομάδα αποκάλυψε τις φωτογραφίες του για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνα 2020 με την ομάδα του Acne μαζί με τα κατοικίδια ζώα τους.
«Πριν από λίγο καιρό απέκτησα σκύλο. Από τότε άρχισα να παρατηρώ τους «ανθρώπους με σκύλους», τον τρόπο που περπατούν, τον τρόπο που ντύνονται» ανέφερε ο Jonny Johansson, διευθυντής δημιουργικού του Acne Studios. «Δεν τους έβλεπα με τον ίδιο τρόπο στο παρελθόν και τώρα υποθέτω ότι έχω γίνει ίδιος. Για αυτήν τη συλλογή, ήθελα να παρουσιάσω αυτή την κουλτούρα για όλη την έμπνευση που μου έδωσε» σημείωσε.
To σουηδικό brand μόδας σχεδίασε μια σειρά από ενδύματα και αξεσουάρ με prints με σκύλους από τη Βρετανίδα καλλιτέχνη, Lydia Blakeley. Για την προβολή της συλλογής, η ομάδα του brand φωτογραφήθηκε στην έδρα του, στη Στοκχόλμη με τα σκυλιά της.
Νωρίτερα εφέτος, το brand Burberry παρουσίασε το προσωπικό της σε μια καμπάνια για διαφήμιση, στην οποία υπάλληλοι από τα τμήματα εμπορευμάτων, οικονομικών, λιανικής και σχεδιασμού φωτογραφήθηκε με κομμάτια από την τελευταία συλλογή, ο καθένας έξω από την κατοικία του.
Το κοινό συνδέεται πιο εύκολα με το brand όταν βλέπει τις δημιουργίες του να φοριούνται από εργαζόμενους του, αναφέρει δημοσίευμα του fashionunited.
Στην αρχή του αποκλεισμού λόγω της πανδημίας οι φωτογραφίσεις για brand μόδας με ολόκληρες ομάδες συντελεστών ήταν αδύνατες, παράνομες οπότε οι στρατηγικές μάρκετινγκ έπρεπε να προσαρμοστούν, όχι μόνο για διοικητικούς λόγους, αλλά και επειδή οι καταναλωτές ανταποκρίνονται σε αυτές τις διαφημίσεις, αλλά και οι εργαζόμενοί τους αποδεικνύονται εξίσου αποτελεσματικοί ως μοντέλα.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ