«Ζωντανή» διαφήμιση για την Ελλάδα και τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο υπερσύγχρονο πολυχώρο O2 και σημειώνει μεγάλη επιτυχία στο Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο.
«Ζωντανή» διαφήμιση για τη Σκόπελο είναι η γαστρονομική και μουσικοχορευτική παράσταση «Mamma Mia The Party» που πραγματοποιείται στο #Λονδίνο. Για τον σκοπό αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα νησιωτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν #Σκόπελο. pic.twitter.com/FuB5tNAuKo
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ— Skopelos Island (@visit_skopelos) July 25, 2022
Δεκάδες χορευτές και άλλοι συντελεστές έχουν επιστρατευτεί, προκειμένου να αναβιώσουν το διαχρονικό μιούζικαλ Mamma Mia.
Το κοινό έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ελληνική γαστρονομία σε ένα μαγευτικό χώρο, ενώ όλα καταλήγουν σε ένα μεγάλο πάρτι, με τους θεατές και τους χορευτές να γίνονται «ένα» στο τέλος της βραδιάς. Στο πλαίσιο των συνεννοήσεων του Δήμου Σκοπέλου με τους διοργανωτές της παράστασης, με στόχο την πολύμηνη προβολή του προορισμού, υλοποιηθήκαν ενέργειες όπως μεγάλος διαδικτυακός διαγωνισμός για τους Βρετανούς φίλους του μιούζικαλ, ο οποίος περιελάμβανε ένα ταξίδι στο ειδυλλιακό νησί των Σποράδων και συγκέντρωσε χιλιάδες συμμετοχές. Σημειώνεται πως η πρωτοποριακή παράσταση έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από κορυφαία μέσα ενημέρωσης, όπως οι Times του Λονδίνου και η Daily Mirror.
«Μεταφέρουμε βιωματικά την εμπειρία της Σκοπέλου στη βρετανική αγορά, που φέτος δείχνει την ισχυρή προτίμηση της στη Σκόπελο, τάση που θα συντηρηθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», επισημαίνει η πρόεδρος της επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου, σε σχετική ανακοίνωση.