Φόρος τιμής στην απώτερη επιθυμία του ανθρώπου να πετάξει ήταν το show της τελευταίας κολεξιόν της Ίρις Βαν Χέρπεν (Iris Van Herpen), στο Le Trianon στο Παρίσι.
Η Ίρις συνεργάστηκε με τους καλλιτέχνες του Studio Drift, των οποίων η δουλειά φυσά πνοή στα λεπταίσθητα γλυπτά τους μέσω φωτός και κίνησης. Ένα γυάλινο πουλί ίπτατο μαζί με τα μοντέλα καθώς αυτά βάδιζαν στην πασαρέλα. Τα κυματιστά φτερά του από εύθραυστο γυαλί αντιπροσώπευαν τα εποικοδομητικά βήματα μιας διαρκούς βελτίωσης.
Η Βαν Χέρπεν μεταφράζει τις «χρονοφωτογραφικές» γραμμές της κίνησης του πτηνού σε χιλιάδες στρώσεις – σε δύο χρωματικούς τόνους – από οργάντζα. Τα μίνι φορέματά της (σειρά «Μίμησις»), που φέρνουν στον νου κορσέ, σχεδιάστηκαν στη βάση γραφήματος των κυμάτων ήχου των πουλιών.
«Ως πρώην χορεύτρια (που είμαι), ο μετασχηματισμός μέσα στην κίνηση με υπνώτιζε, ανέκαθεν» σχολιάζει η Ίρις Βαν Χέρπεν. «Για αυτήν την κολεξιόν εξέτασα από κοντά τις μικρολεπτομέρειες της πτήσης των πουλιών και τα περίτεχνα σχήματα που αντηχούν μέσα στην κίνησή τους. Οι καλλιτέχνες του Studio Drift με ενέπνευσαν να κοιτάξω, μέσω της χρονοφωτογραφίας, πιο προσεκτικά το ντραπάρισμα ενός ενδύματος. Επιβραδύνοντας τον χρόνο σε κλάσματα δευτερολέπτου, άρχισα να κατατέμνω το ντραπάρισμα του υφάσματος και, στη συνέχεια, να δίνω στρώματα των χιλιοστών δευτερολέπτου, στρώματα ελαφρώς μετατοπισμένα, ακριβώς σαν τα στρώματα των φτερών στο σώμα ενός πουλιού».