Γνωρίζει το τέλος του «Game of Thrones» εδώ και δύο χρόνια, το χαρακτηρίζει ενδιαφέρον και ανυπομονεί να μάθει την αντίδραση του κοινού. Μιλά πλέον σε παρελθοντικό χρόνο για την αμερικανική τηλεοπτική σειρά επικής φαντασίας, στην οποία συμμετείχε τα τελευταία δέκα χρόνια ως υπεύθυνος για την οπτική αποτύπωση του σεναρίου και ως σχεδιαστής χαρακτήρων και αντικειμένων του κόσμου του Westeros (Γουέστερος).
Ο William Simpson, story board artist της σειράς που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης παγκοσμίως και έχει φανατικούς θαυμαστές, ο οποίος συμμετείχε για πέμπτη χρονιά στο Thessaloniki Comic Convention «The Comic Con 5» σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ τονίζει ότι «ο επίλογος κάποιους θα δυσαρεστήσει και κάποιους θα ικανοποιήσει, όμως ήταν απαραίτητος για τη δημοφιλή σειρά».
Ο Βορειο-ιρλανδός καλλιτέχνης, ο οποίος ζει στο Χόλιγουντ, προάστιο του Μπέλφαστ και ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να μοιραστεί τις γνώσεις και τις εμπειρίες του με λάτρεις της τέχνης των κόμικς, εκμυστηρεύεται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι τον γοητεύουν μέρη με ιστορία, όπως η Θεσσαλονίκη, μιλά για τα στοιχεία που έκαναν το «Game of Thrones» μία από τις δημοφιλέστερες επιτυχίες όλων των εποχών, για τις κινηματογραφικές παραγωγές στις οποίες έχει πάρει μέρος, και συνιστά στους νέους που θέλουν να ακολουθήσουν τη δική του πορεία, να μάθουν να αφηγούνται μία ιστορία σωστά και να μην θεωρούν από τα πρώτα τους βήματα ότι γνωρίζουν τα πάντα.
Πότε ενταχθήκατε στη δημιουργική ομάδα της τηλεοπτικής παραγωγής «Game of Thrones» του HBO;
Από το 2008, στην αρχή ως conceptual artist (εννοιολογικός σχεδιαστής) σχεδίαζα τα βασικά όπλα, Ice, Needle, Longclaw, τα όπλα των Lanister, των Dothraki, μετά μου ζήτησαν να κάνω τους White Whalkers, δράκους, ανταρόλυκους, άμαξες και στη συνέχεια κάποιες σκηνές και τελικά με προσέλαβαν στον πρώτο κύκλο ως story boarder. Εργάστηκα ως story boarder και περιστασιακά και ως conceptual artist σε όλους τους κύκλους της σειράς. Ήταν πολύ ωραία, ξεκίνησε για κάποιους μήνες και κράτησε 10 χρόνια.
Ποια στοιχεία πιστεύετε ότι συνέβαλαν στην τεράστια επιτυχία της σειράς «Game of Thrones»;
Ήταν μία σειρά φαντασίας που έχει βάσεις στην ευρωπαϊκή ιστορία στο σύνολό της. Ο Τζορτζ Ρέιμοντ Ρίτσαρντ Μάρτιν δεν αγνοούσε την ευρωπαϊκή ιστορία, όταν έγραφε το «Το Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου», στο οποίο βασίστηκε η τηλεοπτική σειρά, όταν έγραφε για τις ίντριγκες που υπάρχουν μέσα στην πλοκή του «Game of Thrones». Τοποθετώντας το Γουέστερος σε όλη την Ευρώπη, με την έννοια ενός χάρτη, ήταν ένας τρόπος για τον Τζορτζ Μάρτιν να ταυτοποιήσει διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Αλλά μπήκε και στην πολιτική ίντριγκα, στην πολιτική εκδίκηση. Το «Game of Thrones» είναι ξεχωριστό εξαιτίας όσων συμβαίνουν σε όλους τους χαρακτήρες. Οι ίντριγκες, οι δολοπλοκίες είναι φοβερές, όλοι είναι αντιμέτωποι με διάφορα θέματα. Και η ζημία στον λαό είναι φρικτή. Αυτό είναι το «Game of Thrones». Και έχει και δράκους.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ